Przetargi.pl
Druk publikacji naukowych opatrzonych numerami ISBN i ISSN

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-287 Katowice, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    ul. 1 Maja 50
    40-287 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
    REGON: 15480000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk publikacji naukowych opatrzonych numerami ISBN i ISSN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i oprawy publikacji naukowych zlecanych przez Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na potrzeby Uczelni. 2. Wszystkie zamawiane publikacje będą opatrzone numerami ISBN lub ISSN. 3. Jakość druku, oprawy i pozostałych parametrów (zastosowane materiały, kolorystyka itp.) muszą być zgodne z odpowiednimi normami technicznymi. 4. Postępowanie prowadzone jest w podziale na 2 moduły: a) Moduł I: Druk offsetowy, b) Moduł II: Druk cyfrowy. 5. Podział postepowania na moduły oznacza że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie za część rozumie się dany moduł. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia dla danego modułu zostaną odrzucone. 6. Czynności podejmowane przez Zamawiającego i Wykonawcę zmierzające do wykonania przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający przygotowuje Wykonawcy w postaci plików PDF, materiały do druku wraz ze szczegółowym zamówieniem, które zostaną umieszczone na serwerze ftp wskazanym przez Wykonawcę. (W celu umożliwienia Wykonawcy zapoznanie się ze sposobem przygotowywania materiałów do druku w plikach pdf. Zamawiający przykładowe pliki zamieszcza w załączniku nr 1 SIWZ). b) Wykonawca każdorazowo w terminie do 3 dni roboczych, licząc od następnego dnia po przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy materiałów do druku, wykonuje egzemplarz próbny publikacji i dostarcza go do siedziby Zamawiającego w celu zatwierdzenia do druku. Na tym etapie możliwe będzie dokonanie ostatecznych poprawek bez dodatkowych kosztów; c) Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykonanego egzemplarza próbnego, Wykonawca w terminie wynikającym z deklaracji złożonej w Formularzu nr 1 – Druk oferty, licząc od następnego dnia po zaakceptowaniu egzemplarza próbnego, dokonuje druku zamawianych pozycji wydawniczych zgodnie z wymaganym nakładem oraz dostarcza Zamawiającemu we wskazane przez niego miejsce wraz z wniesieniem do określonego pomieszczenia. Nakład przesłany bez uprzedniego zaakceptowania egzemplarza próbnego nie będzie przyjmowany, jako niezgodny z umową. d) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo protokół zdawczo-odbiorczy stanowiący Załącznik nr 1 do umowy; e) W przypadku, gdy druk będzie wymagał usunięcia wad lub dokonania poprawek Zamawiający wyznaczy termin na ich wykonanie i powtórzy czynności odbioru; f) Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do przekazania 15 obowiązkowych egzemplarzy wszystkich wykonanych publikacji do 14 bibliotek (zgodnie z Ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych). Listę uprawnionych bibliotek wraz z ilością egzemplarzy zawiera załącznik nr 2 do umowy (szczegółowo w § 8 w projekcie umowy stanowiącym Formularz nr 8 i 9 SIWZ – odpowiednio dla każdego modułu). g) Pod pojęciem „arkusz drukarski” rozumie się jednostkę miary zawierającą 16 stron wydrukowanego tekstu w formacie książki objętej zamówieniem – Formularze nr 3 i 4 SIWZ. 7. Charakterystyka techniczna wariantów wydawniczych ma odzwierciedlenie w Formularzach nr 3 i 4 SIWZ stanowiących kalkulacje ceny ofertowej dla poszczególnych modułów. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek zmian w zakresie charakterystyki technicznej podanej w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zamówione publikacje oraz egzemplarze próbne Wykonawca dostarczył własnym transportem do siedziby Zamawiającego, od którego będzie również sukcesywnie odbierał przygotowane do druku materiały wraz z indywidualnym zamówieniem szczegółowo opisującym parametry każdej pozycji wydawniczej (nakład, format, kolorystyka, liczba stron, rodzaj oprawy, materiały, czas realizacji zamówienia itp.) 9. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie z własnych materiałów tzn. koszty materiałów i usługi druku z oprawą oraz wszelkie koszty wynikające z realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 10. Dodatkowo, Formularze nr 3 i 4 SIWZ stanowiące kalkulacje ceny ofertowej odpowiednio dla poszczególnych modułów oraz projekty umów stanowiących Formularze nr 8 i 9 SIWZ – odpowiednio dla każdego modułu zawierają informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik- dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w toku postępowania Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 6.3.1.a) SIWZ. 7. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w pkt 6.3.1.a) SIWZ dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 8. Oświadczenia o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. 9. Dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem: a) oświadczeń sporządzonych według Formularza nr 2A SIWZ, b) oświadczeń sporządzonych według Formularza nr 2B SIWZ, c) oświadczeń o braku lub przynależności do grupy kapitałowej – Formularz nr 7 SIWZ, - które należy dostarczyć w oryginale. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach