Przetargi.pl
Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa

Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00924 Warszawa, ul. Kopernika
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 826 93 52 , fax. 22 826 17 14
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Dziedzictwa
    ul. Kopernika
    00924 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 826 93 52, fax. 22 826 17 14
    REGON: 1526389000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji do siedziby Zamawiającego lub miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w podziale na dwie części zamówienia: Część 1 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-6 1) Ochrona Zabytków nr 1/2018 ISSN - 500 egz. 2) Reportaże o wolontariacie dla dziedzictwa ISBN - 500 egz. 3) „Pomniki historii” wersja polska ISBN - 5500 egz. 4) „Pomniki historii” wersja angielska ISBN - 2000 egz. 5) Kalendarz kieszonkowy - 300 egz. 6) Kalendarz ścienny - 300 egz. Część 2 - druk i dostawa publikacji, poz. 1-44 1) Informator opolski (ISBN) - 10 000 egz. 2) Informator śląski (ISBN) - 10 000 egz. 3) Informator świętokrzyski (ISBN) - 5 000 egz. 4) Informator wielkopolski (ISBN) - 2 000 egz. 5) Informator małopolski (ISBN) - 6 000 egz. 6) Informator łódzki (ISBN) - 8 000 egz. 7) Informator podlaski (ISBN) - 1700 egz. 8) Informator dolnośląski (ISBN) - 4500 egz. 9) Informator kujawsko-pomorski (ISBN) - 1500 egz. 10) Informator warmińsko-mazurski (ISBN) - 2 000 egz. 11) Informator mazowiecki (ISBN) - 5 000 egz. 12) Informator podkarpacki (ISBN) - 3 000 egz. 13) Informator lubuski (ISBN) - 1 400 egz. 14) Informator lubelski (ISBN) - 1 200 egz. 15) Pocztówko-ulotka - 45 500 szt. 16) Plakat ogólny A1 - 2070 szt. 17) Plakat ogólny A3 - 4280 szt. 18) Plakat ogólny B1 - 1150 szt. 19) Plakat poddruk A3 - 4470 szt. 20) Plakat z programem województwo łódzkie B1 - 200 szt. 21) Plakat Weekend otwarte pracownie B1 - 50 22) Plakat Weekend otwarte pracownie A3 - 50 23) Plakat Weekend otwarte kościoły A3 - 50 24) Plakat Weekend otwarte kościoły B1 - 50 25) Plakat z programem województwo śląskie B1 - 300 szt. 26) Plakat z programem województwo podlaskie B1 - 400 szt. 27) Plakat z programem województwo kujawsko-pomorskie B1 - 10 szt. 28) Plakat z programem województwo warmińsko-mazurskie B1 - 400 szt. 29) Plakat z programem województwo podkarpackie B1 - 300 szt. 30) Plakat z programem województwo lubelskie B1 - 50 szt. 31) Plakat z programem województwo lubuskie B1 - 130 szt. 32) Zaproszenia na zakończenie EDD w województwie dolnośląskim - 150 szt. 33) Dyplomy uczestnictwa - 80 szt. 34) Otmuchów miasto z historią (ISBN) - 350 egz. 35) Publikacja Kolumna Maryjna (ISBN) - 300 egz. 36) Wydruk plansz na wystawę pcv- 10 szt. plansz, 20 szt. wydruków 37) Publikacja do wystawy - 500 szt. 38) Mapa z zabytkami powiatu bocheńskiego - 15 tys.szt. 39) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A1 - 150 szt. 40) Plakat Weekend z Zabytkami powiat bocheński A2 - 100 szt. 41) Plakat laminowany powiat bocheński - 6 szt. 42) Plakat na płycie PCV z nadrukiem plakatu - 10 szt. 43) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 44) Zaproszenie powiat bocheński - 150 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 A: Opis przedmiotu zamówienia - część 1 oraz załączniku nr 1 B: Opis przedmiotu zamówienia - część 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część 1 - 6 500 zł (sześć tysięcy pięćset złotych), Część 2 - 3 600 zł (trzy tysiące sześćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGK: 02 1130 1017 0020 1462 2390 0001 z dopiskiem „WADIUM - Druk publikacji na potrzeby NID, ZP/NID/8/2018, część ….”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem 3) kwota gwarancji/poręczenia 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje zawarte w oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 uPzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX ust. 7 pkt 7.3. SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia ww. dokumentów także dotyczących podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 7.3. SIWZ składa każdy z nich. 7. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 7.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 7.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6 w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia. Jeśli wskazane przez Wykonawcę do pobrania ww. dokumenty są w języku obcym, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 9. Forma składanych dokumentów: 9.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a uPzp oraz dotyczące podwykonawcy, składane są w oryginale. 9.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. 9.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 10. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej “Rozporządzenie”). 11. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 12. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach