Przetargi.pl
Druk plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach w roku 2010.

Muzeum w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 8a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310854 , fax. 032 2307366
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Gliwicach
    ul. Dolnych Wałów 8a 8a
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310854, fax. 032 2307366
    REGON: 00028209100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis Przedmiotu zamówienia: 1. Plakat - format B1 (netto: 680x980 mm) kolor 4/0 papier kreda błyszcząca 130g 2. Plakat - format B2 (netto: 480x680 mm) kolor 4/0 papier kreda błyszcząca 130g Jednorazowe nakłady i ilość edycji w ciągu roku, zgodnie z załącznikiem 1a - formularz cenowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości wskazanych w załączniku 1a, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb. - Zakres usługi: - projekty dostarczone przez Zamawiającego w wersji elektronicznej termin wykonania druku - maksymalnie 7 dni od daty przekazania materiałów Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza podzlecenia całości lub części zamówienia osobom trzecim. Termin realizacji zamówienia Wykonawca zrealizuje każdą część zamówienia w terminie maksymalnie 7 dni od daty otrzymania projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców i dokumenty uwiarygodniające. Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w postępowaniu. 6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej i napisana pismem maszynowym lub literami drukowanymi, albo pismem czytelnym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub zgodnie z jego wzorem. Oferta i wszystkie załączniki oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Dopuszcza się możliwość przedłożenia kserokopii wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 ) i formularzu cenowym (zał. Nr 1a) należy wskazać: Cenę ofertową brutto (cena netto +Vat) obejmującą całość zamówienia, , oraz należy wypełnić załączony formularz cenowy - zał 1a Cena musi być podana cyfrą i słownie. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty. Każdy z Wykonawców może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę W formularzu oferty należy wskazać te elementy oferty, które zdaniem Wykonawcy stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tajemnica przedsiębiorstwa - to nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne i technologiczne, handlowe albo organizacyjne przedsiębiorstwa, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności). Wykonawca nie ma prawa zastrzec ceny jednostkowej, oraz ostatecznej ceny całego zamówienia jak również informacji podawanych do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca może zastrzec najpóźniej w terminie składania ofert. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty wymienione w pkt.6 SIWZ. Składane dokumenty i zaświadczenia winny posiadać aktualne daty zgodne z wymogami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz.U. nr 87 poz. 605 z późn. zm. ) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; ( Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona) c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów (tj. Przepisów Kodeksu Cywilnego)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę. 7. Zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( Dz.U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) określonych w pkt 6 SIWZ i posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia którego dotyczy niniejsze postępowanie należy przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( maksymalnie 5 zleceń wraz z potwierdzeniami ). 5. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach