Przetargi.pl
Druk oraz dostawa broszur informacyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz ich rodzin - przygotowanych przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu- Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6465313 , fax. 022 6465315 wew. 102
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Rakowiecka 21 21
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6465313, fax. 022 6465315 wew. 102
    REGON: 01493176200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk oraz dostawa broszur informacyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz ich rodzin - przygotowanych przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu- Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. druk broszury informacyjnej o objętości 200 stron oraz okłada, w ilości 12000 egzemplarzy, o następujących parametrach: a) okładka 4+4 (4 strony, 4 kolory), środek 2+2 (za wyjątkiem dwóch stron 4+2), b) okładka - kreda matowa 250g/m2, okładka z zewnątrz foliowana plus lakier UV - wybiórczo, c) środki - papier kreda matowa 130g/m2, d) format - 158x210 mm wraz z registrami (szerokość registru 10 mm), e) introligatornia - broszura szyto-klejona, do wcięcia 12 registrów kątowych (13 działów, 12 registrów). 2. dostarczenie broszur na koszt Wykonawcy do siedziby Biura Projektu Zamawiającego mieszczącej się pod adresem: ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, do pok. 306 (z wniesieniem i ułożeniem we wskazanych przez pracowników WCPR miejscach); broszury muszą być dostarczone w kartonach zbiorczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek wskazanych w art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie druk i dostawę broszur informacyjnych o objętości powyżej 100 stron w ilości co najmniej 5000 egzemplarzy; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana w sposób następujący: 1) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 2) Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia / nie spełnia. 3) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy Wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie druk i dostawę broszur informacyjnych o objętości powyżej 100 stron w ilości co najmniej 5000 egzemplarzy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach