Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
REGON: 00621278900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk offsetowy i dostawa ulotek informacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Druk offsetowy i dostawa na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 10 000 sztuk ulotek informacyjnych. Parametry techniczne: 1. Ulotka informacyjna pt. Kartele - nakład - 5 000 szt.; - format -A4 falcowany na 3 części (do środka); - liczba stron - 6 stron; - papier - kreda błysk 130 g; - kolor - 4+4. 2. Ulotka informacyjna pt. Leniency - nakład - 5 000 szt.; - format -A4 falcowany na 3 części (do środka); - liczba stron - 6 stron; - papier - kreda błysk 130 g; - kolor - 4+4. 1.2 Skład i łamanie tekstu według projektu graficznego, który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 1.3 Termin realizacji zamówienia - 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 1.4 Przedstawienie złożonej ulotki w terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia projektu graficznego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże uwagi do projektu w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia projektu złożonej ulotki. Uwzględnienia uwag przez Wykonawcę w terminie 2 dni roboczych. 1.5 Przekazanie wraz z ulotkami zaakceptowanych otwartych plików produkcyjnych PDF ulotek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk offsetowy ulotek o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każde. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy- składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy - wszyscy łącznie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajdują regulacje określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87, poz. 605, z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 3.1 Wykaz - Załącznik nr 2 do SIWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku offsetowego broszur i publikacji (min. 50 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania usługi druku o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). 3.2 Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę usługi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną