Przetargi.pl
Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie

Opera na Zamku ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4348102, 4348135 , fax. 091 4345557
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera na Zamku
    ul. Korsarzy 34 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4348102, 4348135, fax. 091 4345557
    REGON: 00028047100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk materiałów promocyjnych Opery na Zamku w Szczecinie, wedle poniższego zestawienia: 1) Plakaty B1 a) Ilość wzorów: 35 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 2750 szt. 2) Plakaty A3 a) Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku: 30 szt. c) Nakład łączny: 750 szt. 3) Plakat A4 a) Ilość wzorów: 15 b) Minimalny nakład druku: 50 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 4) Plakat A1 a) Ilość wzorów: 30 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 250 szt. 5) Afisz B1 a) Ilość wzorów: 5 b) Minimalny nakład druku: 30 szt. c) Nakład łączny: 1200 szt. 6) Plakat 2B0 a) Ilość wzorów: 5 b) Minimalny nakład druku: 26 szt. c) Nakład łączny: 200 szt. 7) Program grubszy a) Ilość wzorów: 5 b) Minimalny nakład druku: 200 szt. c) Nakład : 8000 szt. 8) Program zwykły a) Ilość wzorów: 12 b) Minimalny nakład druku: 100 szt. c) Nakład : 4000 szt. 9) Repertuar grubszy a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 2000 szt. c) Nakład : 4000 szt. 10) Ulotka A4 do DL a) Ilość wzorów: 30 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 150000 szt. 11) Ulotka DL a) Ilość wzorów: 30 b) Minimalny nakład druku: 1500 szt. c) Nakład łączny: 75000 szt. 12) Zaproszenia DL a) Ilość wzorów: 12 b) Minimalny nakład druku: 40 szt. c) Nakład łączny: 1500 szt. 13) Koperty DL a) Ilość wzorów: 1 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 14) Koperty C4 a) Ilość wzorów: 1 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 15) Wizytówki a) Ilość wzorów: 35 b) Minimalny nakład druku: 30 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 16) Papier Firmowy A4 a) Ilość wzorów: 1 b) Minimalny nakład druku: 2500 szt. c) Nakład łączny: 2500 szt. 17) Roll-up a) Ilość wzorów: 3 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 3 szt. 18) Banery na rusztowanie hali a) Ilość wzorów: 10 b) Minimalny nakład druku: 2 szt. c) Nakład łączny: 20 szt. 19) Banery na siatce MESH a) Ilość wzorów: 30 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 50 szt. 20) Banery PCV a) Ilość wzorów: 20 b) Minimalny nakład druku: 1 szt. c) Nakład łączny: 10 szt. 21) Nadruk na płycie PCV a) Ilość wzorów: 60 b) Minimalny nakład druku: 10 szt. c) Nakład łączny: 60 szt. 22) Zdrapki a) Ilość wzorów: 6 b) Minimalny nakład druku: 200 szt. c) Nakład łączny: 1600 szt. 23) Oklejki na słupy (słup góra) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 60 24) Oklejki na słupy (słup dół) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 60 25) Oklejki na słupy (słup środek) a) Ilość wzorów: 2 b) Minimalny nakład druku: 30 c) Nakład łączny: 120 26) Torby upominkowe a) Ilość wzorów: 5 b) Minimalny nakład druku: 100 c) Nakład łączny: 1000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach