Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
- Data zamieszczenia: 2012-12-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
ul. Marymoncka 99/103 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
REGON: 00028909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DRUK MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH DLA UCZESTNIKÓW KURSÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO (nr sprawy ZP-15/13) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Niniejsze zamówienie dotyczy przygotowania do druku, w tym opracowania graficznego okładek, składu i łamania oraz wydruku i oprawy materiałów dydaktycznych na potrzeby kursów organizowanych przez Zamawiającego w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: 1) Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj. onkologów, kardiologów i lekarzy medycyny pracy; 2) Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych; 3) Wsparcie systemu kształcenia ustawicznego personelu medycznego w zakresie opieki geriatrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie w sposób ciągły na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wartość udzielanego zamówienia ustalono na kwotę: 484025,02 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-15/13 na druk materiałów dydaktycznych. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania projektu graficznego, druku i dostawy plakatów w ramach projektu Rozbudowa Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania o Zagrożeniach na terenie Miasta Radomia.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywny druk i dostawa do siedziby Zamawiającego siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia.
Dodano: 2016-07-27 - Druk cyfrowy oraz oprawa publikacji naukowych dla Wydawnictwa Naukowego UKSW w Warszawie
Dodano: 2016-07-25 - druk identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych Polskiego Pawilonu Narodowego podczas Biennale Designu w Londynie
Dodano: 2016-07-14 - Usługa drukowania i dostawy druków medycznych numer sprawy P/205/2016/SZ/WIM -90/ZP/16
Dodano: 2016-07-08 - Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych
Dodano: 2016-07-08 - Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-07-07 - Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED i EDO
Dodano: 2016-06-22