Przetargi.pl
Druk materiałów do kampanii promocyjnej Koncertu

Centrum Myśli Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 00-372 Warszawa, ul. Foksal 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 826 42 21 , fax. 22 826 42 23
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Myśli Jana Pawła II
    ul. Foksal 11 11
    00-372 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 826 42 21, fax. 22 826 42 23
    REGON: 14046956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów do kampanii promocyjnej Koncertu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest druk materiałów do kampanii promocyjnej Koncertu zgodny z następującymi wymaganiami: 1) Plakaty a) format: A2, szerokość 420mm, wysokość 594mm, b) materiał: kreda półmatowa 110g/m2, druk 4+0, c) nakład: 500 sztuk, d) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, e) termin wykonania do 4 dni od dnia przesłania do Wykonawców projektów graficznych 2) Zaproszenia a) format: szerokość 320 mm, wysokość 100 mm, po złamaniu szerokość 160 mm, wysokość 100 mm b) materiał: kreda półmatowa 300 g/m2, druk 4+4, c) nakład: 500 sztuk, d) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, e) termin wykonania do 4 dni od dnia przesłania do Wykonawców projektów graficznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumjp2.pl/node/5323/Druk_materialow_do_kampanii_promocyjnej_Koncertu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach