Centrum Myśli Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 00-372 Warszawa, ul. Foksal 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 826 42 21 , fax. 22 826 42 23
- Data zamieszczenia: 2011-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Myśli Jana Pawła II
ul. Foksal 11 11
00-372 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 826 42 21, fax. 22 826 42 23
REGON: 14046956000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów do kampanii promocyjnej Koncertu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest druk materiałów do kampanii promocyjnej Koncertu zgodny z następującymi wymaganiami: 1) Plakaty a) format: A2, szerokość 420mm, wysokość 594mm, b) materiał: kreda półmatowa 110g/m2, druk 4+0, c) nakład: 500 sztuk, d) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, e) termin wykonania do 4 dni od dnia przesłania do Wykonawców projektów graficznych 2) Zaproszenia a) format: szerokość 320 mm, wysokość 100 mm, po złamaniu szerokość 160 mm, wysokość 100 mm b) materiał: kreda półmatowa 300 g/m2, druk 4+4, c) nakład: 500 sztuk, d) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, e) termin wykonania do 4 dni od dnia przesłania do Wykonawców projektów graficznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumjp2.pl/node/5323/Druk_materialow_do_kampanii_promocyjnej_Koncertu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodruk trzech numerów kwartalnika /Kultura Współczesna/ o numerze ISSN 1230-4808
Dodano: 2016-07-14 - Druk dwóch publikacji z serii /Kurs na Kulturę/ z nadanymi numerami ISBN oraz ulotek do nich
Dodano: 2016-07-14 - Druk offsetowy materiałów promocyjnych i informacyjnych PIG-PIB
Dodano: 2016-07-12 - Druk albumu z nadanym numerem ISBN /Lafit. Ludzie Kultury o sobie/
Dodano: 2016-06-15 - druk publikacji pt. /Przestrzeń publiczna + animacja/ z nadanym numerem ISBN.
Dodano: 2016-06-02 - druk publikacji z nadanym numerem ISBN pt./Sienkiewicz dzisiaj. Eseje o twórczości autora Trylogii/
Dodano: 2016-05-12 - Druk katalogu wydawniczego bez numeru ISBN
Dodano: 2016-04-28 - Usługa drukowania offsetowego czterech książek wraz z oprawą na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa kalendarzy na rok 2017
Dodano: 2016-04-15 - Druk publikacji /Wampiry w średniowiecznej Polsce/ oraz dodruk komiksu /Kuliński, jak polski oficer świat uratował/ z nadanymi numerami ISBN
Dodano: 2016-04-13