Centrum Myśli Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 00-372 Warszawa, ul. Foksal 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 826 42 21 , fax. 22 826 42 23
- Data zamieszczenia: 2011-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Myśli Jana Pawła II
ul. Foksal 11 11
00-372 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 826 42 21, fax. 22 826 42 23
REGON: 14046956000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów do kampanii promocyjnej Forum Inicjatyw Papieskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów do kampanii promocyjnej Forum Inicjatyw Papieskich zgodny z następującymi wymaganiami: 1) Raporty a) format: szerokość 200mm, wysokość 245mm, b) Okładka: karton 300g, jednostronnie powlekany, folia matowa, druk 4+0, c) Środek: Arctic Volume White 130g, druk 4+4, d) Oprawa: klejona, e) Objętość: 4 strony okładka, 40 stron środka, f) Nakład: 600 sztuk, g) termin wykonania do 6 dni od dnia przesłania do Wykonawcy projektów graficznych. 2) Teczki a) format: A4, b) materiał: kreda półmatowa 350 g/m2, laminowana z jednej strony, druk 4+0, c) teczka zginana w grzbiecie na szerokość 0,8 cm, d) z tyłu teczki łamanie papieru umożliwiające zakładkę (kieszonkę), e) teczka z możliwością umieszczenia wizytówki, f) nakład: 150 sztuk, g) termin wykonania do 6 dni od dnia przesłania do Wykonawcy projektów graficznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumjp2.pl/node/5317/Druk_materialow_do_kampanii_promocyjnej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodruk trzech numerów kwartalnika /Kultura Współczesna/ o numerze ISSN 1230-4808
Dodano: 2016-07-14 - Druk dwóch publikacji z serii /Kurs na Kulturę/ z nadanymi numerami ISBN oraz ulotek do nich
Dodano: 2016-07-14 - Druk offsetowy materiałów promocyjnych i informacyjnych PIG-PIB
Dodano: 2016-07-12 - Druk albumu z nadanym numerem ISBN /Lafit. Ludzie Kultury o sobie/
Dodano: 2016-06-15 - druk publikacji pt. /Przestrzeń publiczna + animacja/ z nadanym numerem ISBN.
Dodano: 2016-06-02 - druk publikacji z nadanym numerem ISBN pt./Sienkiewicz dzisiaj. Eseje o twórczości autora Trylogii/
Dodano: 2016-05-12 - Druk katalogu wydawniczego bez numeru ISBN
Dodano: 2016-04-28 - Usługa drukowania offsetowego czterech książek wraz z oprawą na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa kalendarzy na rok 2017
Dodano: 2016-04-15 - Druk publikacji /Wampiry w średniowiecznej Polsce/ oraz dodruk komiksu /Kuliński, jak polski oficer świat uratował/ z nadanymi numerami ISBN
Dodano: 2016-04-13