Przetargi.pl
Druk, magazynowanie i dostawa formularzy zwrotnego potwierdzenia odbioru własnego nakładu Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2011-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk, magazynowanie i dostawa formularzy zwrotnego potwierdzenia odbioru własnego nakładu Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku, druk, magazynowanie i dostarczanie Zamawiającemu formularzy zwrotnych potwierdzeń odbioru. Urząd Miejski Wrocławia uzyskał pozwolenie Poczty Polskiej S.A. na stosowanie do przesyłek poleconych, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru własnego nakładu. W związku z tym druki te muszą mieć odpowiednią formę i odpowiadać normom ustalonym przez Pocztę, która określiła następujące parametry potwierdzenia odbioru: 1) Format - 158 x 100 mm (łącznie z perforacją), 2) Papier - offset - 120g/m2, barwiony w masie, 3) Kolorystka druku - czarny-dwustronnie, 4) Kolorystyka papieru - zielony odpowiadający kolorowi wzornika Pantone 365, (wyboru koloru papieru dokonał Urząd) 5) Perforacja - 2 x pionowa 10mm od krawędzi, 6) Taśma samoprzylepna po obu stronach perforacji; oprócz wymagań pocztowych, zamawiający stawia dodatkowe, tj.: 7) trwałości kleju taśmy samoprzylepnej przez okres min. 2 lat, 8) wydrukowania całej partii na jednakowym papierze wyprodukowanym także w jednej partii (aby uniknąć różnic w odcieniach czy fakturze papieru), 9) użycie i wykorzystanie takich materiałów (barwiony papier, tusz, klej), aby podczas poddawania druków temperaturze wygrzewania w zakresie 200-220°C, jaka występuje w trakcie nadrukowywania, nie wydzielały się substancje o uciążliwym zapachu mogące niekorzystnie oddziaływać na zdrowie użytkowników, 10) po uzgodnieniach roboczych i zatwierdzeniu plików graficznych, o jakich mowa w umowie w par. 4, Zamawiający żąda przedstawienia próbek gotowych druków (ok. 10-20 szt.), 11) takiego zapakowania druków w opakowaniach zbiorczych, aby druki nie były odkształcone (zbyt duże pudełko powoduje zwijanie się druków), 12) magazynowania w miejscu odpowiednim dla tego rodzaju materiału (sucho, przewiewnie, itp.), 13) dla łatwiejszego obliczania ilości przekazywanych potwierdzeń odbioru, opakowania zbiorcze powinny zawierać zawsze jednakową ilość druków, najlepiej okrągłą ich liczbę, np. 1000, 1500, 2000, i ich wielokrotność, 14) dowóz i magazynowanie odbywa się na koszt i ryzyko wykonawcy, 15) Wykonawca dostarczać będzie druki konkretnie do wskazanego pokoju w budynku UM wraz z przygotowanym przez siebie protokołem przekazania (może to być dokument typu w-z), który będzie podpisywany przez obie strony i przekazywany do pracownika Urzędu odpowiedzialnego za prowadzenie umowy, 16) termin dostawy to jeden dzień roboczy od zgłoszenia, jednak dostawa nie może nastąpić później niż do godziny 14 dnia następnego, 17) wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę odpowiedzialną ze swojej strony za prowadzenie umowy i podać do niej kontakt telefoniczny i adres poczty elektronicznej, 18) wszelkie ustalenia robocze mogą odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej, 19) zamówienia składane będą także drogą elektroniczną, a te złożone telefonicznie, dodatkowo potwierdzone zostaną drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do druku oraz druku 440 000 szt. (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy sztuk) druków potwierdzenia odbioru. - Na przygotowanie do druku oraz druk składa się: koszt zakupu papieru, skład, perforacja, jednostronna warstwa samoprzylepna na zewnętrznych częściach potwierdzenia odbioru po obu stronach perforacji, zgodnie z parametrami, o których mowa powyżej oraz wydrukowanie właściwej liczby formularzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 530,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach