Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
Al. 3-go Maja 1 1
30-062 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
REGON: 00027596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk kalendarza trójdzielnego pełniącego funkcję podkładki pod mysz do Muzeum Narodowego w Krakowie dla Projektu Europejskie Centrum Numizmatyki Polskiej w Muzeum Narodowym w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakresie zamówienia jest wykonie: Kalendarz trójdzielny (druk oraz projekty) pełniący funkcję podkładki pod mysz. O parametrach: Kalendarz trójdzielny pełniący funkcję podkładki pod mysz z uchylnym wierzchem i dwunastoma kartami wewnątrz. ilość 3000 sztuk (odpowiednio dla roczników 1000 szt. - 2010 r.; 1000 szt. - 2011 r.,1000 szt. - 2012r.) format - 18x23 cm wierzch: uchylna przeźroczysta folia OMP grubości 0,4 mm (specjalna folia przeznaczona dla myszek optycznych nadruk na folii: druk UV, full kolor CMYK środek: 12 kart kalendarium z indywidualnym nadrukiem, full kolor CMYK papier: kreda 135g spód: pianka PE, grubość 1,5 mm zadruk ostatniej strony (pozostającej po wyrwaniu kart kalendarza) full kolor CMYK druk w układzie poziomym opakowanie w pojedyncze woreczki Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji w zakresie przedmiotu zamówienia, w ramach gwarancji Zamawiający może się zwrócić się o wymianę części lub całości przekazanego przedmiotu zamówienia na podstawie wady technicznej lub niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224580005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b.1. Wykonawca w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę drobnych materiałów reklamowych o wartości co najmniej 15 000 brutto PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. W przypadku dokumentów określonych w punkcie a Wykonawca może przedstawić kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymienione w punktach b) i c)i d) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. -pozostałe dokumenty każdy z Wykonawców składa oddzielnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 c) wykaz wykonanych dostaw - załącznik nr 4 d) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. Wskazanych w załączniku nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, teczki papierowe) do Muzeum Narodowego w Krakowie dla Projektu Europejskie Centrum Numizmatyki Polskiej w Muzeum Narodowym w Krakowie
Dodano: 2010-02-04 - Dostawa druków dla AGH
Dodano: 2009-03-23 - Druki medyczne i niemedyczne oraz książki medyczne.
Dodano: 2009-05-05