Przetargi.pl
druk kalendarza planszowego wiszącego na 2010 rok wraz z teką oraz kalendarzyka kieszonkowego na 2010 rok

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    druk kalendarza planszowego wiszącego na 2010 rok wraz z teką oraz kalendarzyka kieszonkowego na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Druk kalendarza planszowego wiszącego na 2010 rok wraz z teką. Format 450x580 mm 8 kartek: kreda matowa, gramatura: 300 g/m2, kolor 4+4 nakład: 2000 egzemplarzy całość spięta spiralą z zawieszką 1.1. Teka na kalendarz: format po złożeniu: ok. 500x650 mm tektura bielona 350 g/m2 teka sklejona, z nadrukiem 1+0 z wycięciem - uchwyt nakład: 2000 egzemplarzy w załączeniu szkic wykrojnika dla teki na kalendarz Skład przygotowany przez Zamawiającego w zamkniętych plikach PDF. 2. Druk kalendarzyka kieszonkowego na 2010 rok. Format 85x55 mm papier: karton, gramatura: 350 g/m2, kolor: 4+4 lakier obustronny zaokrąglone narożniki nakład: 20 000 sztuk Skład przygotowany przez Zamawiającego w zamkniętym pliku PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki: a). nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b). wykonali, tj. zakończyli w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usługi druku kalendarzy.; c). złożyli dokumenty wyszczególnione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 2 do specyfikacji). 4. Wykaz wykonanych, tj. zakończonych, w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców. 5. Dokumenty (np. referencje) - potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach