Przetargi.pl
Druk Kalendarza Akademickiego 2015/2016; Numer postępowania: ZP/U/MP/44/2015

Politechnika Warszawska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
    Pl. Politechniki 1 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk Kalendarza Akademickiego 2015/2016; Numer postępowania: ZP/U/MP/44/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa Kalendarza Akademickiego 2015/2016 wydrukowanego według projektu dostarczonego przez zamawiającego na materiałach Wykonawcy. 2. Zamawiający dysponuje kwotą brutto 85.000,00 zł, za którą chce zakupić jak największą ilość egzemplarzy Kalendarza Akademickiego, z zastrzeżeniem, że nakład minimalny nie może być mniejszy niż 12.000 egzemplarzy, zgodnie z parametrami: 2.1. Format: bloku A5 145 x 203 mm; 2.2. Oprawa: papier kreda 130g, usztywniona kartonem 250g, druk - 5/0 (laminat matowy) + lakier UV osadzony punktowo w wyznaczonych miejscach na zewnętrznych stronach okładki; 2.3. Wklejki: 2.3.1. 8 kartek (16 stron) na początku kalendarza (umieszczone po pierwszej kartce kalendarza (wklejce zwykłej)), kreda 110g, 4/4, 2.3.2. 16 kartek (32 stron) na końcu kalendarza (umieszczone przed ostatnią kartką kalendarza (wklejką zwykłą)), kreda 110g, 4/4, jedna preformacja pionowa na stronę przy wewnętrznym brzegu kartki, 2.4. Wyklejki: 2 kartki, offset 120g, 4/4 (na wewnętrznych stronach okładki); 2.5. Zakładki: 2 sztuki, szerokość 6 mm, jednokolorowe (dopasowane kolorystycznie do projektu kalendarza). Zamawiający wybierze dwie różne z propozycji przedstawionych przez wykonawcę; 2.6. Gumka zamykająca okładkę (przymocowana do tylnej okładki ok. 3 cm od krawędzi) w kolorze czarnym, o szerokości ok. 1 cm; 2.7. Blok: offset 70g, 2/2; dwie wersje kolorystyczne po pół nakładu; 2.8. Objętość: 2.8.1. 82 kart kalendarium, 2.8.2. 8 + 16 kartek (48 stron) wklejek, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje druk, ubezpieczenie oraz transport do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek, tzn. wszystkie koszty i ryzyka ponosi Wykonawca. Baza dostawy: Samorząd Studentów Politechniki Warszawskiej przy Placu Politechniki 1, 00-661 Warszawa, pokój 165 w dniu roboczym w godzinach od 09:00 do 15.00. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wydruku próbnego, z uwzględnieniem poniższych terminów: 4.1. Przekazanie przez Zamawiającego plików (w postaci zmontowanych elektronicznie plików PDF) w momencie podpisania umowy; 4.2. Pisemna akceptacja (fax, e-mail) plików przez Wykonawcę do 3 dni od daty przekazania plików; 4.3. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca wskaże wszelkie błędy w przesłanych plikach do 3 dni od daty przekazania plików; 4.4. Wydruk próbny Kalendarza Akademickiego 2015/2016 wykonany przez Wykonawcę, będący wydrukiem wszystkich stron (okładki, kalendarium, wklejki i wyklejki) w formie złożonych kartek (bez szycia) w postaci PROOF, winien być przekazany Zamawiającemu do 5 dni od daty pisemnej akceptacji plików; 4.5. Propozycje zakładek winny być przekazane Zamawiającemu nie później niż wraz z wydrukiem PROOF; 4.6. Akceptacja wydruku PROOF oraz wybór zakładek przez Zamawiającego nastąpi do 2 dni od daty przekazania wydruku PROOF; 4.7. W przypadku braku akceptacji Zamawiający wskaże wszelkie błędy w wydruku PROOF do 2 dni od daty przekazania wydruku PROOF; 5. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi u Zamawiającego w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, w obecności upoważnionych przedstawicieli Stron i będzie potwierdzony protokołem odbioru - załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach