Przetargi.pl
DRUK I OPRAWA PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100 , fax. 343 784 202
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 42468
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, fax. 343 784 202
    REGON: 149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DRUK I OPRAWA PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i oprawa publikacji wraz z dostarczeniem jej nakładu Zamawiającemu (CPV 79.81.00.00-5), zgodnie z następującymi parametrami: Lp. Autor Tytuł Nakład Objętość Format Uwagi dot. wykonania, oprawy 1. Zaręba W. Non omnis moriar 100 44 200 x 270 mm Oprawa miękka broszurowa (szyta zszywkami) ze skrzydełkami, format 200x270 mm, skrzydło ok. 170 mm, okładka kolorowa 4+4, kreda 305g, uszlachetnienie: folia aksamitna i lakier uv wybiórczy. Środek: 4+4, papier powlekany 120/130g. Książki są opatrzone numerami ISBN Liczba stron nie obejmuje okładek. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Wydawnictwo im. St. Podobińskiego, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć w miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego. 3. Przed przystąpieniem do druku materiałów objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji próbny egzemplarz. Egzemplarz próbny musi odpowiadać wszystkim wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ (określonym w punkcie 1). Zamawiający zastrzega sobie 3 dni licząc od dnia otrzymania egzemplarza próbnego na akceptację lub zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń dotyczących wykonania egzemplarza próbnego. Wykonawca może przystąpić do druku nakładu po uzyskaniu akceptacji egzemplarza próbnego przez Zamawiającego. Do ilości sztuk przewidzianych w ramach nakładu nie wlicza egzemplarza próbnego. 4. Termin realizacji: do 14 dni od daty akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza próbnego, o którym mowa w pkt 3, a w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag – do 14 dni od daty przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy poprawionego materiału gotowego do druku. 5. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności – zgodnie z załączonym projektem umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na obsłudze maszyn wykorzystywanych do druku oraz wykonujących czynności introligatorskie w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były wyłącznie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach