Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
REGON: 00059846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i kolportaż biuletynu miejskiego Herold - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest comiesięczny druk biuletynu miejskiego Herold według gotowego projektu składu komputerowego przygotowanego i dostarczonego przez Zamawiającego w formacie PDF. Zamówienie obejmuje comiesięczny druk biuletynu (łącznie 12 numerów) w ilości 15 000 (piętnastu tysięcy) egzemplarzy- nakład jednego numeru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798240006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
2. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi druku o wartości 100 000 zł. brutto każda.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ , ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.3 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru;
3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług druku o wartości 100 000 brutto każda,
- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i kolportaż tygodnika Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta 2016 r.
Dodano: 2016-01-18 - Druk i kolportaż tygodnika Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta w 2016 roku.
Dodano: 2015-12-02 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207.000 euro na usługę wykonania i publikacji wkładek zawierających instrukcję użytkowania Systemu TRISTAR dla kierowców i pasażerów komunikacji publicznej
Dodano: 2015-07-08 - Druk z dostawą wydawnictw dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2015 r.
Dodano: 2015-03-30 - Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2015 roku
Dodano: 2014-11-19 - Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2015 roku
Dodano: 2014-10-31 - Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2014 roku
Dodano: 2013-11-27 - Dystrybucja biletów na Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce w 2014r w hali Ergo Arena
Dodano: 2013-06-08 - Druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2013 roku
Dodano: 2012-11-14 - Usługa wydruku i kolportażu materiałów edukacyjno - informacyjnych do szkół i poradni diabetologicznych w ramach działań objętych programem Diabetologia 2012.
Dodano: 2012-11-09