Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2010-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dystrybucja do izb celnych deklaracji dla podatku akcyzowego, informacji o wyrobach akcyzowych w składzie podatkowym oraz formularzy związanych z przemieszczeniem wyrobów akcyzowych ADT i UDT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów Wykonawcy), magazynowanie do czasu dystrybucji, dystrybucja wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego przez Odbiorcę pomieszczenia/miejsca formularzy podatkowe dla podatku oraz formularzy związanych z przemieszczaniem wyrobów akcyzowych . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 44/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa druków
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa druków
Dodano: 2016-06-24 - Dostawy druków w postaci książek
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 27/16
Dodano: 2016-05-09 - Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 19/16
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa druków
Dodano: 2016-03-21 - Dostawy druków medycznych
Dodano: 2016-03-18 - WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY ZTM W 2016 ROKU
Dodano: 2016-01-29 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu gminy Wierzbica korzystających z dojazdów komunikacją regularną w 2016 r.
Dodano: 2015-12-03