Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ogłasza przetarg
- Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 342-25-00 , fax. 0-58 342-24-99
- Data zamieszczenia: 2020-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
ul. Sobótki 9
80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 0-58 342-25-00, fax. 0-58 342-24-99
REGON: 22045390300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa ulotek i wyklejek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa ulotek (łącznie 10 000 sztuk) i wyklejek (łącznie 4 390 sztuk) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Ulotki: • nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje: 1. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk; 2. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk. Wyklejki: • nakład 12 (słownie: dwanaście ) rodzajów: 1. 3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset) sztuk; 2. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk; 3. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk; 4. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk; 5. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk; 6. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk; 7. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk; 8. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk; 9. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk; 10. 200 (słownie: dwieście) sztuk; 11. 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk 12. 25 (słownie: dwadzieścia pięć ) sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi załącznik numer 3 do SIWZ) . 2) Formularz cenowy (wzór formularza cenowego stanowi załącznik numer 3A do SIWZ). 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 4 do SIWZ). 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 5) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 6) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-12-04 - Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2024 roku
Dodano: 2023-11-08 - Druk i dostawa książki do Muzeum Zamkowego w Malborku: Katalog strat wojennych zamku w Malborku. T. 2. Ceramika, detal architektoniczny, kafle
Dodano: 2023-10-11 - „Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji”.
Dodano: 2023-07-24 - Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-06-16 - Druk i dostawa biuletynu „Ratusz” – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2023 roku
Dodano: 2023-01-12 - Wykonanie druków własnych
Dodano: 2022-08-18 - Druk i dostawa książek oraz map dla Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na części
Dodano: 2022-07-20 - druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Dodano: 2021-04-02 - Wykonanie druków własnych
Dodano: 2021-02-22