Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2019

Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
    REGON: 33092073600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Element A. Biuro Prezydenta Miasta Kołobrzeg 1. Druk notesów 2. Druk naklejek na samochód 3. Druk kart pocztowych - cztery wzory 4. Druk katalogów produktowych: 5. Druk plakatów i ulotek z programem imprez 6. Druk naklejek młodzieżowych 7. Druk kalendarzy trójdzielnych na rok 2020 8. Druk kalendarza na biurko z miesięcznym widokiem na rok 2020 9. Druk kalendarza na biurko z tygodniowym kalendarium na rok 2020 z miejscem na notatki 10. Druk kalendarza wizytówkowego na rok 2020 11. Druk kalendarzy książkowych z wklejkami na 2020 rok 12. Druk zaproszeń, plakatów, naklejek - 4 realizacje każdej pozycji, a w przypadku naklejek 2 realizacje Element B. Wydział Rozwoju Miasta 13. Katalogi szyte Element C. Wydział Edukacji Kultury i Sportu 14. Plakaty w formacie 50 x 70 cm – 2 x 100 sztuk 15. Plakaty w formacie 70 x 100 cm – 2 x 150 sztuk 16. Zaproszenia – 2 x 150 sztuk i wszystkie w formacie A5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79822000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 2.000.00 zł (słownie zł: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310). a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PKO BP SA Oddział w Koszalinie nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2019”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b)jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium.3) Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ; 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach