Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów dydaktycznych dla uczestników kursów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: ZP-1390/13)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów dydaktycznych dla uczestników kursów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: ZP-1390/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów dydaktycznych dla uczestników kursów w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: 1) Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj. onkologów, kardiologów i lekarzy medycyny pracy - UE 1; 2) Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych - UE 2; 3) Wsparcie systemu kształcenia ustawicznego personelu medycznego w zakresie opieki geriatrycznej - UE 3. 2. Materiały dydaktyczne zostały podzielone wg grup rodzajowych, w zależności od planowanej łącznej liczby stron w jednym egzemplarzu oraz od planowanej liczby stron kolorowych. 3. Usługa świadczona będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień na przygotowanie materiałów dydaktycznych, w których określone zostaną m.in. kategoria materiałów dydaktycznych, liczba zamawianych egzemplarzy, miejsce i termin dostawy materiałów dydaktycznych, osoba upoważniona do ich odbioru, a także dziedzina medycyny, nazwa i numer projektu, w ramach którego zamawiane są materiały dydaktyczne. 4. Dostawa materiałów dydaktycznych obejmuje poniższe lokalizacje w Warszawie i Otwocku: 1) siedziba CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103, Warszawa; 2) siedziba CMKP przy ul. Kleczewskiej 61/63, Warszawa; 3) siedziba Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82, Warszawa; 4) wskazana Klinika CMKP w Instytucie Hematologii, ul. Indiry Gandhi 14, Warszawa; 5) wskazana Klinika CMKP w Szpitalu Grochowskim, ul. Grenadierów 51/59, Warszawa; 6) wskazana Klinika CMKP w Centrum Onkologii w Warszawie, ul. Roentgena 5; 7) wskazana Klinika CMKP w SPSK im. Orłowskiego w Warszawie, ul. Czerniakowska 231; 8) wskazana Klinika CMKP w Szpitalu Bielańskiem, w Warszawie, ul. Cegłowska 80; 9) wskazana Klinika CMKP w SPSK im. Grucy w Otwocku, ul. Konarskiego 13; 10) wskazana Klinika CMKP w Europejskim Centrum Zdrowia w Otwocku, ul. Borowa 14/18; 11) siedziba Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder, ul. Mehoffera 72/74, Warszawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia Materiałów dydaktycznych na kilka kursów odbywających się w jednym terminie w różnych lokalizacjach na terenie Warszawy lub Otwocka. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do rezygnacji z 80% wartości zamówienia, bez podawania przyczyny. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wartość udzielanego zamówienia ustalono na kwotę: 402217,11 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA, nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-1390/13. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/?cat=15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach