Przetargi.pl
Druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zwanego dalej usługą. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W trybie pilnym, realizacja zgłaszanych do wykonania dyplomów oraz obwolut następować będzie w czasie 24 godzin od daty zgłoszenia. W szczególnych przypadkach Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i dostarczenia zamawianych dyplomów – do 10 sztuk – w terminie 8 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zatrudnienie na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ, były zatrudnione/zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace, w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres trwania umowy na warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Aspekt społeczny – promocja godnej pracy. W celu zmaksymalizowania pozytywnego wpływu społecznego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując świadczenie zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, stosował co najmniej stawki najniższego wynagrodzenia za pracę oraz stawki godzinowe przez cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinnej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794). Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania obowiązują stawki ustalone Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794) w następujących wysokościach: - minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2250 brutto zł, - minimalna stawka godzinowa w wysokości 14,70 brutto zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania minimalnych stawek najniższego wynagrodzenia oraz stawki godzinowej, przez cały okres trwania umowy uwzględniając każdorazowo zmiany przepisów w zakresie zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla przyznania punktów w kryterium „Jakość” Wykonawca zobowiązany jest do złożenia próbki w postaci 1 szt. dyplomu wraz z obwolutą o parametrach technicznych jak najbardziej zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Próbka niezbędna jest do oceny w kryterium „Jakość”. Zamawiający wymaga załączenia tylko 1 szt. dyplomu wraz z obwolutą. W przypadku załączenia większej ilości próbek, Zamawiający wybierze jedną, która będzie podlegać ocenie. Zamawiający zastrzega, że złożone próbki mogą ulec uszkodzeniu w trakcie dokonywania ich oceny. Zamawiający informuje, że przedstawione próbki będą służyć przyznaniu punktów w kryterium „Jakość”. Nie są one dokumentem w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na mocy art. 26 ust. 3 ustawy. Niezłożenie próbek będzie skutkowało brakiem przyznania punktów w kryterium „Jakość”. 2. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 3. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach