Przetargi.pl
DRUK I DOSTAWA DWÓCH TYPÓW SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8268211 w. 224 , fax. 022 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Senatorska 37 37
    00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8268211 w. 224, fax. 022 8267006, 8272552
    REGON: 01260578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DRUK I DOSTAWA DWÓCH TYPÓW SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dwóch typów schematów komunikacyjnych: a)Mapa składana dla pasażerów w skali 1:65 000 - format A3 b)Mapa przystankowa w skali 1:30 000 - format 950 × 1000 mm Próbki dotychczas zamawianych map są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja map w skali 1:65 000 - format A3 a)Format papieru: 297 mm × 420 mm, po złożeniu 99 mm × 210 mm. b)Kolorystyka 4+4 c)Rodzaj papieru: 90 g/m2, kreda matowa d)Całkowity nakład 600 000 szt. w sześciu transzach po 100 000 szt. 2.Specyfikacja map w skali 1:30 000 a)Format papieru: 950 +/-1 mm × 1000 +/-1mm b)Kolorystyka 4+0 c)Rodzaj papieru: 200 g/m2, kreda d)Druk farbami UV e)Laminowanie obustronne folia błyszczącą f)Całkowity nakład 3200 szt. w czterech transzach po 800 sztuk g)Do druku mapy powinny zostać użyte materiały zapewniające odporność na blaknięcie pod wpływem promieni słonecznych przez minimum pół roku oraz dobrą czytelność schematu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych).Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia, w którym rozpocznie się licytacja do godz. 09:00.Dokładny termin otwarcia licytacji zostanie określony w zaproszeniu do licytacji, które będzie przekazane zakwalifikowanym Wykonawcom.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w ilości minimum 200.000 (dwieście tysięcy) sztuk oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2); b)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodny w treści ze wzorem załącznika nr 3); 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 cyt. ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2); b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy; c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach