Przetargi.pl
druk i dostawa biletów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 342-25-00 , fax. 0-58 342-24-99
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
    ul. Sobótki 9
    80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 342-25-00, fax. 0-58 342-24-99
    REGON: 22045390300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzkzg.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    druk i dostawa biletów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa szesnastu rodzajów biletów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w łącznej liczbie 260 000 (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy) sztuk, tj. 2 600 (słownie: dwa tysiące sześćset) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk biletów w każdym bloczku. 2/ Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 z osadzonym w 100% zbiorem fontów). Zastosowany profil kolorów: CMYK – Coated FOGRA 39. Materiały Zamawiającego zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy w dacie podpisania umowy - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. 3/ Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej) w odniesieniu do każdego z dwudziestu siedmiu rodzajów biletów (jednocześnie). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od daty otrzymania Proof. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: proof. w odniesieniu do każdego z dwudziestu siedmiu rodzajów biletów. Zatwierdzony proof. (w odniesieniu do wszystkich, szesnastu, rodzajów biletów) przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 4/ Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego. 5/Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 wzoru umowy (załącznik numer 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. niniejszego postępowania , dalej jako „SIWZ”) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 3) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. W przypadku bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 4) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz w opisanych poniżej okolicznościach wskazanych art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655) - art. 24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach