Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
- Data zamieszczenia: 2015-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa akcydensów oraz materiałów informacyjnych do Kancelarii Senatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk akcydensów oraz materiałów informacyjnych dla Kancelarii Senatu wraz z ich dostawą, zgodnie z niżej przedstawionymi wymaganiami. Każda z wyspecyfikowanych pozycji od 1 do 36 - załącznika nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz akcydensów oraz materiałów informacyjnych do wydrukowania - stanowi oddzielne zlecenie. 2. Zamawiający wymaga przygotowania do druku pozycji od 1 do 6 - z załącznika nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz akcydensów oraz materiałów informacyjnych do wydrukowania, łącznie 500 sztuk spersonalizowanych wizytówek (w nakładach 50, 100, 200 sztuk), w określonych przez Zamawiającego wzorach wraz z ich składem i korektami. Zamawiający określi każdorazowo termin wykonania zlecenia druku wizytówek od jednego do trzech dni kalendarzowych, w zależności od ilości przekazanych drogą elektroniczną danych do personalizacji, począwszy od dnia ich przekazania. 3. Pozycje od 32 do 35 - z załącznika nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz akcydensów oraz materiałów do wydrukowania - będą miały nadany numer ISBN. 4. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o miejscu dostawy wykonanego zlecenia (magazyn przy ul. Wiejskiej 4/6/8 lub/i Smolnej 12 w Warszawie). Dostawa jest możliwa, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-14:30. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Wykaz akcydensów oraz materiałów informacyjnych do wydrukowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania projektu graficznego, druku i dostawy plakatów w ramach projektu Rozbudowa Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania o Zagrożeniach na terenie Miasta Radomia.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywny druk i dostawa do siedziby Zamawiającego siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia.
Dodano: 2016-07-27 - Druk cyfrowy oraz oprawa publikacji naukowych dla Wydawnictwa Naukowego UKSW w Warszawie
Dodano: 2016-07-25 - druk identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych Polskiego Pawilonu Narodowego podczas Biennale Designu w Londynie
Dodano: 2016-07-14 - Usługa drukowania i dostawy druków medycznych numer sprawy P/205/2016/SZ/WIM -90/ZP/16
Dodano: 2016-07-08 - Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych
Dodano: 2016-07-08 - Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-07-07 - Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED i EDO
Dodano: 2016-06-22