Przetargi.pl
Druk handlowych materiałów reklamowych i druk wielkoformatowy

Teatr Muzyczny Capitol ogłasza przetarg

  • Adres: 50-020 Wrocław, ul. J. Piłsudskiego 72
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7890400, 7890431 , fax. 071 7890470
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny Capitol
    ul. J. Piłsudskiego 72 72
    50-020 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7890400, 7890431, fax. 071 7890470
    REGON: 00027895900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk handlowych materiałów reklamowych i druk wielkoformatowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania handlowych materiałów reklamowych i druk wielkoformatowy na potrzeby Teatru Muzycznego CAPITOL oznaczone kodem CPV: 79800000-2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część 1 - druk handlowych materiałów reklamowych, część 2 - druk wielkoformatowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Materiały graficzne przekazana zostaną w formie elektronicznej na podany adres mail lub ftp w określonym wcześniej formacie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - część 1 - 100 000,00 PLN - cześć 2 - 50 000,00 PLN. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania w/w warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (Zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno. 4. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 lit. b, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wówczas zamawiający, korzystając z dyspozycji art. 23 ust.4 ustawy Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-capitol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach