Przetargi.pl
Drugi przetarg na zakup usług polegających na realizacji zajęć specjalistycznych i edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwój moją szansą - wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 9434 , fax. 87 428 4565
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Smętka 7 7
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 9434, fax. 87 428 4565
    REGON: 51095322500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drugi przetarg na zakup usług polegających na realizacji zajęć specjalistycznych i edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwój moją szansą - wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na realizacji zajęć specjalistycznych i edukacyjnych w projekcie Rozwój moją szansą - wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegających na przeprowadzeniu: 1. Specjalistycznych zajęć wspierających wszechstronny rozwój uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z autyzmem w celu wyrównania szans edukacyjnych poprzez stymulację zmysłów oraz działania bodźców zewnętrznych. Części od 1 do 3. 2. Zajęć pozalekcyjnych i specjalistycznych prowadzonych metodami aktywizującymi, wspomagających rozwój intelektualny dzieci lekko upośledzonych w Szkole Podstawowej umożliwiających odniesienie sukcesów szkolnych. Część 4. 3. Dodatkowych zajęć pozalekcyjnych prowadzonych innowacyjnymi metodami (metoda projektu, WebQustu, aktywizującymi) ukierunkowanymi na rozwój kompetencji kluczowych uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną. Część 5. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy. Zamawiający może po uzgodnieniu z Wykonawcą wyznaczyć dodatkowe terminy realizacji zajęć przypadające w soboty. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Pierwsze zajęcia powinny się odbyć we wrześniu. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych szkoły biorącej udział w projekcie oraz uczestników projektu. Zajęcia będą prowadzone w formie indywidualnych zajęć (lub grupowych zajęć - w zależności od części) i z częstotliwością realizacji zajęć wskazaną przez Zamawiającego. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w rekrutacji uczestników, przygotowania i przeprowadzenia testów badających poziom wiedzy uczestników na początku i na zakończenie udziału w zajęciach; pozyskiwania niezbędnych danych do pomiaru wskaźników celu w terminach, o których mowa w projekcie; uczestnictwa w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również prowadzenie dziennika zajęć, przeprowadzenie ankiet z rodzicami, oraz wystawienie opinii. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z zapisami projektu, w szczególności dotyczącymi grupy docelowej, rezultatów i materiałów i wyposażenia do realizacji zajęć i uwzględnienie ich podczas przygotowania scenariuszów zajęć. W przypadku braku konkretnej listy materiałów i wyposażenia do zajęć należy opracować listę potrzebnych materiałów i (lub) wyposażenia do realizacji zajęć. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn przewidywanej liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Rozdział 4. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Maksymalna ilość części na jaką może złożyć ofertę jeden wykonawca (samodzielnie lub wspólnie z innym Wykonawcą) - 3. Zamówienie podzielone jest na 5 Części: Część 1. Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - indywidualne zajęcia z dogoterapii. Celem zajęć jest zmniejszenie deficytów w zakresie komunikacji społecznej Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób, w tym: a) 5 uczniów w roku szkolnych 2013-2014, b) 5 uczniów w roku szkolnych 2014-2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu na ucznia przez 30 tygodni. Łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 600 godzin. Część 2. Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - indywidualne zajęcia prowadzone metodą SI (integracji sensorycznej) Zajęcia prowadzą do prawidłowego działania i harmonijnej współpracy wszystkich zmysłów dziecka, co wpłynie na poprawę koordynacji ruchowej, sprawności manualnej, orientacji w schemacie ciała i percepcji wzrokowo - przestrzennej. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 4 osób, w tym: a) 2 uczniów w roku szkolnych 2013-2014, b) 2 uczniów w roku szkolnych 2014-2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu/ucznia przez 30 tygodni. Łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 240 godzin. Część 3. Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - indywidualne zajęcia prowadzone metodą SI (integracji sensorycznej) Zajęcia prowadzą do prawidłowego działania i harmonijnej współpracy wszystkich zmysłów dziecka, co wpłynie na poprawę koordynacji ruchowej, sprawności manualnej, orientacji w schemacie ciała i percepcji wzrokowo - przestrzennej. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 4 osób, w tym: a) 2 uczniów w roku szkolnych 2013-2014, b) 2 uczniów w roku szkolnych 2014-2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu/ucznia przez 30 tygodni. Łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 240 godzin. Część 4. Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 12 osób (2 grupy - po 6 uczniów w każdej grupie), w tym: a) 1 grupa uczniów w roku szkolnych 2013-2014, b) 1 grupa uczniów w roku szkolnych 2014-2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu/grupę przez 30 tygodni. Łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 120 godzin. Część 5. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - Moja przyszłość w moich rękach. Grupowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób (2 grupy - po 5 uczniów w każdej grupie), w tym: a) 1 grupa uczniów w roku szkolnych 2013-2014, b) 1 grupa uczniów w roku szkolnych 2014-2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu na grupę przez 30 tygodni. Łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 120 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/, http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach