Przetargi.pl
Drugi etap zadania inwestycyjnego -Przebudowa i modernizacja istniejacych budynków na potzeby świadczenia usług opieki zdrowotnej o podwyższonym standardzie wraz z zagospodarowaniem terenu w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 991 800, , fax. 334 991 802
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
    ul. J. Fałata 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 334 991 800, , fax. 334 991 802
    REGON: 64092300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drugi etap zadania inwestycyjnego -Przebudowa i modernizacja istniejacych budynków na potzeby świadczenia usług opieki zdrowotnej o podwyższonym standardzie wraz z zagospodarowaniem terenu w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu zadania inwestycyjnego „Przebudowa i modernizacja istniejących budynków na potrzeby świadczenia usług opieki zdrowotnej o podwyższonym standardzie wraz z zagospodarowaniem terenu w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej”, w zakresie określonym w przedmiarach robót (stanowiących załącznik nr 9 do siwz), zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym wielobranżowym (stanowiącym załącznik nr 10 do siwz) oraz branżowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (stanowiących załącznik nr 11 do siwz), na warunkach określonych w projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 8 do siwz).2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: • modernizacja budynków - Pawilon 3 o roboty ogólnobudowlane o instalacje sanitarne o instalacje elektryczne o instalacje niskoprądowe o instalacje gazów medycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050. Zamawiający prosi o wpisywanie w tytule przelewu formuły „Wadium do sprawy nr 84/EZP/380/EAE/34/2020” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców 9jeżeli są znane na etapie składania ofert) . 4.Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawnionych w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych 5.Do oferty należy dołączyć kalkulację ceny oferty sporządzoną metodą kosztorysową, zgodnie z wymogami opisanymi w rozdziale 18 - Opis sposobu obliczenia i prezentacji ceny oferty oraz cen kalkulacyjnych. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy kosztorysami stanowiącymi podstawę wyliczenia cen za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia oraz w konsekwencji łącznej ceny oferty, a zestawieniem cen podanych w Formularzu rzeczowo-finansowym stanowiącym integralną część oferty, zamawiający dokona stosownych poprawek przyjmując regułę nadrzędności treści kosztorysów. 6. Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest poinformować zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT), o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa inny odpowiedni dokument lub dokumenty, zgodnie z zasadami określonymi przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach