Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2012-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drogi techniczne na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej- wykonanie utwardzenia pasów drogowych na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Wawelskiej - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na wykonanie utwardzenia pasów drogowych - długość drogi ok. 970 mb. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) koncepcję docelowego układu drogi z propozycją rozwiązań branżowych (infrastruktura drogowa, docelowa organizacja ruchu, uzbrojenie terenu w media). Koncepcja winna składać się z części opisowej i graficznej. 2) projekt techniczny utwardzenia pasów drogowych. Utwardzenie alternatywnie: tłuczeń, płyty drogowe pełne, płyty drogowe ażurowe, inne. Należy przewidzieć optymalizację projektu utwardzenia. Projektant winien wykazać Zamawiającemu najbardziej optymalny rodzaj tymczasowego utwardzenia dróg technicznych z uwzględnieniem dostosowania dróg tymczasowych do wersji docelowej w zakresie robót . ziemnych, rzędnych terenu, warstw konstrukcyjnych (podbudów), kolizji z planowanym uzbrojeniem terenu. W ramach przedmiotu zamówienia należy: uwzględnić połączenie z ul. Wawelską, rozwiązać projektowo kolizje z istniejącymi mediami, wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji. W ramach powyższego zamówienia Projektant przed przed przystąpieniem do zasadniczych prac projektowych: 1) przedstawi Zamawiającemu koncepcję docelowego układu dróg do akceptacji. 2) uzgodni z Zamawiającym rodzaj materiałów oraz technologię wykonania utwardzenia. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności: 1) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu. 2) uzyskanie podkładu geodezyjnego - mapy do celów projektowych. 3) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz mapy własnościowej oraz wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty. 4) dokonanie wizji lokalnej oraz rzetelnej inwentaryzacji stanu istniejącego. Należy Zamawiającemu dostarczyć dokumentację fotograficzną stanu istniejącego w formie wydruku i na nośniku np. płyta CD. 5) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień. 6) pozytywne uzgodnienie projektu z między innymi Zarządem Dróg i Zieleni w Pile, Powiatowym Zarządem Dróg oraz Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Piły, MWiK, S-ką Wodno-Ściekową GWDA gestorami mediów w kolizji. 7) Pisemne informowanie Zamawiającego o postępach prac - wymaga się raportu co 2 tygodnie, informowanie o zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywanie stosownych uzgodnień i weryfikacji. Brak przedłożenia stosownego raportu o postępach prac lub brak postępów w pracach projektowych może być przesłanką do wypowiedzenia umowy Wykonawcy. 8) uzyskanie protokołu ZUD; 9) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytania w czasie do 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu. 10) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych. 11) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy teclinicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Dokumentację projektowo-kosztorysową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy podzielić na trzy oddzielne dokumentacje (etapy wykonania) zgodnie z załącznikiem graficznym o długościach ok.: część 1 - długość L = 290m część 2 - długość L = 350m część 3 - długość L = 330m Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: 1. projekt budowlano-wykonawczy - 6 egz. ( dla 3 części) 2. projekt koncepcyjny - 2 egz. 3. projekt organizacji ruchu - 4 egz. (dla 3 części) 4. przedmiary robót - 2 egz.(dla 3 części) 5. kosztorysy inwestorskie - 2 egz.(dla 3 części) 6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.(dla 3 części) 7. całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych np na płytach CD - 2 komplety. Jeden komplet to cztery nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami oraz projekt organizacji ruchu, czwarty nośnik winien zawierać projekt koncepcyjny. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m.in. graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27