Przetargi.pl
DPS.II/RB-1/09 Modernizacja Systemu Grzewczego Kotlowni i sieci CO

Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, Uhowo, ul. Surażska 67
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152891 , fax. 085 7152891
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
    Uhowo, ul. Surażska 67 67
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152891, fax. 085 7152891
    REGON: 00126535000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuhowo.prv.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DPS.II/RB-1/09 Modernizacja Systemu Grzewczego Kotlowni i sieci CO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany kotłów wodnych CO wraz z wymianą instalacji elektrycznejdla potrzeb modernizowanej kotłowni i kuchni oraz wykonanie sieci instalacji CO w części użytkowanego obiektu dps.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wplacenia wadium w wysokości 9 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnienia dowystepowania w obrocie prawnym. 2. Spełnienia warunków art. 22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówie publicznych. 3. Zatwierdzenie załączonego projektu umowy. 4. Brak zaleglości w opłaceniu podatków, opłat, składek, na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wniesienie wadium. 7. Zobowiązanie do wniesienia 5% zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. Ocena spelnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymienionych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 3 do SIWZ 4) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Oryginał potwierdzający wniesienie wadium. 7) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% ceny ofertowej. 2. W przypadku kserokopii dokumentu, kserokopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do działania w imieniu Wykonawcy, - potwierdzona musi być każda strona będąca nośnikiem dokumentu a potwierdzenie powinno zawierać dopisek za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia oryginału dokumentu, lub notarialnie poświadczonej kopii tego dokumentu w celu porównania i potwierdzenia autentyczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuhowo.prv.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach