Przetargi.pl
„Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na II części: część I: „Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r.” lub/i część II: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2021r. do 24.06.2021r. i od 02.09.2021r. do 23.12.2021r.”.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8463494, 8463493 , fax. 158 463 494
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Mikołaja Reja 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8463494, 8463493, fax. 158 463 494
    REGON: 56602800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowadeba.naszops.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na II części: część I: „Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r.” lub/i część II: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2021r. do 24.06.2021r. i od 02.09.2021r. do 23.12.2021r.”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na II części: część I: Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r. lub/i część II: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2021r. do 24.06.2021r. i od 02.09.2021r. do 23.12.2021r.” Część (zadanie) nr 1: „Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r.”. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w MGOPS, polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorącego posiłku zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Dożywianie osób odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 02.01.2021r. do 31.12.2021r. Posiłki w Punkcie wydawania posiłków w MGOPS wydawane będą w dni pracy Ośrodka oraz w dni wskazane przez Ośrodek, nie wyklucza się również niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Potrzeby w tym zakresie z dwudniowym wyprzedzeniem zgłasza Zamawiający. Dzienna średnia szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 52 osoby – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom. Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 02.01.2021-31.12.2021 to ok. 255 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób oraz dni w zależności od potrzeb. Część (zadanie) nr 2: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 02.01.2021r. do 24.06.2021r. i od 02.09.2021r. do 23.12.2021r.”. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci uczęszczających do szkół w Mieście i Gminie Nowa Dęba, polegające na przygotowaniu, dostarczeniu gorącego posiłku zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ). Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 02.01.2021r. do 25.06.2021r. i od 02.09.2021r. do 23.12.2021r. oraz w razie potrzeby w innych dniach wskazanych przez Dyrektora szkoły lub Zamawiającego np. soboty, dni świąteczne, ferie, wakacje, z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne, itp.). Potrzeby w tym zakresie z dwudniowym wyprzedzeniem zgłasza Zamawiający. Dzienna szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 75 dzieci – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom. Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 02.01.2021-24.06.2021 i 02.09.2021-23.12.2021 to 185 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dzieci oraz dni w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 2 000zł (słownie: dwa tysiące złotych) na część nr 1 do dnia 25.11.2020r. do godz. 08:00 b) 2 100zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) na część nr 2 do dnia 25.11.2020r. do godz. 08.00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836, 1572). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, nr konta: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Odział/ Filia w Tarnobrzegu ul. Piłsudskiego 8: 55 1240 2744 1111 0010 7171 8445. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć w księgowości MGOPS w Nowej Dębie ( pok. 3), a kopię dołączyć do oferty. 7. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX 9a) SIWZ b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IX 9a) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Utrata wadium. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę: - Decyzji Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającej dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do celów prowadzenia działalności w zakresie: - przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, - przygotowywania i dostarczania żywności do odbiorców zewnętrznych (catering).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kopię wpłaty wadium b) oświadczenie o miejscu przygotowania posiłków oraz o środkach transportu, jakimi będą dowożone posiłki - załącznik nr 4 do SIWZ c) oświadczenia do wykonania zadania w warunkach, jakim dysponują poszczególne placówki - załącznik nr 5 lub/i 5a d) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ e)Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach