Przetargi.pl
Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej w gminie Szubin w 2018r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 715 901 , fax. 523 715 901
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kcyńska 34
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 715 901, fax. 523 715 901
    REGON: 9299051900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsszubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej w gminie Szubin w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach polegające na przygotowaniu, dostarczaniu i wydaniu wyporcjowanych, ciepłych posiłków w zamkniętych, utrzymujących ciepło, jednorazowych pojemnikach obiadowych w ilości ok.159 sztuk dziennie dla uczniów :  Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szubinie (ok.74 szt.posiłków dziennie)  Gimnazjum nr 1 w Szubinie (ok. 7 szt.posiłków dziennie)  Zespołu Szkół w Kowalewie (ok.12 szt.posiłków dziennie),  Zespołu Szkół w Rynarzewie (ok.16 szt.posiłków dziennie),  Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie (ok.10 szt.posiłków dziennie),  Szkoły Podstawowej w Królikowie (ok.19 szt.posiłków dziennie),  Szkoły Podstawowej w Turze (ok.21 posiłków dziennie) na podstawie sporządzonego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szubinie wykazu uczniów uprawnionych do korzystania z ciepłych posiłków w okresie od 2.01.2018r. do 21.12.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U.z 2017 poz.149 ze zm.). W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach