Przetargi.pl
dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w 2011 roku

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2010-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w 2011 roku. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: dozorowanie przez osoby fizyczne obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w 2011 roku: budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Czarnieckiego 17 oraz budynku Ratusza Miejskiego na Rynku Staromiejskim - w celu zabezpieczenia mienia przed kradzieżą z włamaniem z zewnątrz: 1) Charakterystyka obiektów podlegających dozorowi: a) budynek Urzędu Miejskiego, ul. Czarnieckiego 17 - budynek 2 piętrowy z częściowo użytkowanym poddaszem oraz użytkowanymi piwnicami; powierzchnia użytkowa 2003 m2; pomieszczenia garażowe b) budynek Ratusza Miejskiego, Rynek Staromiejski 1 - budynek trzy piętrowy z użytkową piwnicą ; powierzchnia użytkowa 2140 m2. 2) Zakres dozoru: a) dozorowanie obiektów Urzędu przez osoby fizyczne (na każdy obiekt jedna osoba) w dni robocze od godziny 16:00 do godziny 8:00 dnia następnego; w dni wolne od pracy i dni świąteczne - całą dobę b) przyjmowanie w godzinach dozorowania (budynek przy ul. Czarnieckiego 17) telefonicznych zgłoszeń od mieszkańców miasta o zauważonych awariach lub kolizjach na terenie miasta, a następnie telefoniczne informowanie o nich właściwych służb zgodnie z otrzymaną instrukcją; prowadzenie rejestru odbieranych zgłoszeń. c) usługa wykonywana w okresie od 01 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r.; 3) Warunki świadczenia usługi. Odpowiedzialność stron: a) Służba dozoru mienia wykonywana jest przez strażników umundurowanych w oparciu o wydane przez Wykonawcę instrukcje i regulaminy. b) Zamawiający może opracować dodatkowy zakres czynności i obowiązków, który w uzgodnieniu z Wykonawcą stanowić będzie integralną część umowy. c) Zmiana godzin służby (dozorowania) będzie zgłaszana Wykonawcy na piśmie na 5 dni roboczych przed dokonaniem zamierzonej zmiany. d) Obiekty powierzone do dozorowania posiadają właściwe zabezpieczenia przed włamaniami i niebezpieczeństwem pożaru. e) Zamawiający zobowiązany jest do zmiany zamknięć w razie zagubienia lub kradzieży kluczy. f) Strażnik, po zakończeniu pracy w dozorowanym obiekcie, klucze od zamykanych pomieszczeń umieszcza w gablocie, a wydaje je przed rozpoczęciem pracy. g) W dozorowanym obiekcie mogą przebywać tylko osoby posiadające stosowne zezwolenie na piśmie z podaniem czasu i miejsca przebywania oraz pojazdy wymienione w wykazie Zamawiającego. h) W przypadku nie przybycia strażnika na służbę lub jego przybycia w stanie uniemożliwiającym mu wykonanie jego obowiązków strażniczych, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, a do czasu przybycia na miejsce dozoru strażnika rezerwowego - zabezpieczy obiekt we własnym zakresie. i) O fakcie zaistnienia kradzieży z włamaniem w dozorowanym obiekcie, strażnik natychmiast powiadomi swojego pracodawcę i wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. j) Zamawiający natychmiast po stwierdzeniu kradzieży (o ile to będzie niedziela lub dzień świąteczny - w najbliższym dniu powszednim) zawiadomi w porozumieniu ze Wykonawcą o zaistniałym wypadku miejscową jednostkę Policji. Zawiadomienie dokonane telefonicznie lub telegraficznie, powinno być potwierdzone w ciągu dwóch dni na piśmie. W zawiadomieniu Zamawiający w miarę możliwości winien podać rodzaj, ilość oraz przypuszczalną wartość skradzionych przedmiotów. Wstępne dochodzenie (w tym inwentaryzacja szkodowa) powinno być przeprowadzone w obecności przedstawiciela Wykonawcy. k) Wykonawca odpowiada za szkodę wynikającą z kradzieży z włamaniem spowodowaną niewłaściwym sprawowaniem dozoru. l) Wykonawca nie odpowiada za szkody spowodowane w miejscu, do którego strażnik nie ma dostępu lub możliwości obserwacji. m) Wykonawca odpowiada tylko za szkodę bezpośrednią z wykluczeniem odpowiedzialności za utracony zysk lub inną szkodę pośrednią. n) Za kradzież gotówki pozostawionej w obiekcie dozorowanym Wykonawca odpowiada tylko do wysokości pogotowia kasowego ustalonego przez bank Zamawiającego. o) Wykonawca nie odpowiada za kradzież akt, dokumentów, pieczęci i stempli jeśli po zakończeniu pracy pozostawiono je bez zamknięcia. p) Za kradzież papierów wartościowych, prawdziwej biżuterii, kosztowności, złota, srebra, platyny i wyrobów z tych metali, zegarków kieszonkowych i ręcznych, aparatów fotograficznych i innych cennych przedmiotów małych rozmiarów Wykonawca odpowiada pod warunkiem, że będą przechowywane w zamkniętej kasie pancernej. q) Z chwilą wypłaty odszkodowania przechodzą na Wykonawcę, do wysokości wypłaconego odszkodowania, wszelkie prawa jakie przysługują Zamawiającemu w stosunku do osób trzecich z tytułu szkody. Zamawiający obowiązany jest (na żądanie) udzielić Wykonawcy wszelkiej pomocy przy dochodzeniu roszczeń regresowych przeciw osobom trzecim, dostarczyć informacji, cesji oraz innych dokumentów niezbędnych dla skutecznego dochodzenia roszczeń. r) W razie odzyskania skradzionych lub zrabowanych przedmiotów Zamawiający zobowiązany jest przyjąć je z powrotem. Jeśli Zamawiający odzyskał przedmioty w stanie niezmienionym Wykonawca jest wolny od obowiązku wypłaty odszkodowania, a w razie gdy odszkodowanie zostało wypłacone, Zamawiający obowiązany jest zwrócić niezwłocznie Wykonawcy kwotę odszkodowania. Jeśli Zamawiający odzyska tylko część przedmiotów lub w stanie zmienionym, Wykonawca pokrywa tylko różnicę między wartością tych przedmiotów, ustaloną przy obliczeniu odszkodowania, a wartością jaką przedstawiają po odzyskaniu. s) Zamawiający zapewnia strażnikowi odpowiednio bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zgodnie z przepisami bhp i ppoż. t) Pomieszczenie dozoru jest ogrzane i oświetlone, wyposażone w krzesło, stolik, szafkę na odzież, apteczkę pierwszej pomocy wyposażoną zgodnie z zaleceniem lekarza. u) Strażnik ma zapewniony dostęp do urządzeń sanitarnych. v) W przypadku zaistnienia wypadku przy pracy strażnika, Zamawiający zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Wykonawcę i udzielić Wykonawcy wszelkiej pomocy przy badaniu okoliczności przyczyn wypadku. w) Zamawiający w miejscu widocznym i dostępnym dla strażnika winien umieszcza wykaz telefonów: Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Sieci Elektrycznej, Pogotowia Sieci Wodociągowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach