Przetargi.pl
Dozorowanie obiektów (nieruchomości) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159 B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6577555 , fax. 056 6577504
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grudziądzka 159 B 159 B
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6577555, fax. 056 6577504
    REGON: 87000140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie obiektów (nieruchomości) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poniżej 206.000 EURO CZĘŚĆ I - Dozorowanie siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Grudziądzkiej 159B w Toruniu (w dni robocze od godziny 15.00 do godziny 7.00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy), ze stałą obsługą istniejącego systemu alarmowego. CZĘŚĆ II - Dozorowanie obiektów /nieruchomości/ gminnych - pustostanów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu przy ul.: a) Dworcowa-Kościuszki-Łokietka tzw. /Młyn Toruń/ - dozór całodobowy b) Odrodzenia 4/6 - dozór całodobowy c) Podmurna 15 - dozór całodobowy d) Łódzka 18/20 - dozór całodobowy e) M.Skłodowskiej - Curie 80-84 (nieruchomośc zabudowana - 18 obiektów na terenie o łącznej powierzchni 5,83 ha) - dozór całodobowy. f) Działowskiego 8 (obiekt mieszkalno - użytkowy) dozór w dni robocze od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. CZĘŚĆ III - Dozorowanie całodobowe przed włamaniem, samowolnym zajęciem oraz dewastacją nie zasiedlonych lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Toruń. Usługa dotyczy nieruchomości zasiedlonych gdzie wystepują nie zasiedlone pojedyncze lokale oraz nieruchomości nowo wybudowanych lub wyremontowanych nie zasiedlonych lub częściowo zasiedlonych. Specyfikacja nieruchomości dla części III: a) Bielańska 63 (4 lokale) - dozór całodobowy. Przewidywany okres sprawowania dozoru - 3miesiące. b) Michała Drzymały 13A (107 lokali) - budynek nowo wybudowany, do zasiedlenia - dozór całodobowy. Przewidywany okres sprawowania dozoru - 6 miesięcy. Zamawiający wymaga aby do czasu zasiedlenia minimum 50% lokali w przedmiotowym budynku dozór był sprawowany przez minimum 2 osoby, a w późniejszym okresie przez minimum 1 osobę. Zamawiający szacuje, że zasiedlenie 50% lokali nastąpi w terminie 2 miesięcy. c) pojedyncze lokale mieszkalne stanowiące pustostany - dozór całodobowy. Adresy dozorowanych lokali zostaną wskazane w trakcie trwania umowy, w zależności od zmian następujących w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość lokali objętych dozorem - 5 (średnio przez okres 1 miesiąca). Liczba lokali objętych usługą dozorowania może ulegać korektom w trakcie trwania umowy w zależności od zmian następujących w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż : - 40 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o 1 część zamówienia - 300 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o 2 część zamówienia - 70 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o 3 części zamówienia Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia, zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie we wskazanym okresie, usług o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części o które ubiega się dany wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania wartości usług wskazanych w wykazie. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy - treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązani są załączyć dodatkowe, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 8. 8. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wskazanych w wykazie - pkt 7, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż : - 40 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o część 1 - 300 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o część 2 - 70 000,00 zł brutto - w przypadku ubiegania się o część 3 Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia, zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie we wskazanym okresie, usług o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części o które ubiega się dany wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania wartości usług wskazanych w wykazie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach