Przetargi.pl
Dozorowanie i ochrona obiektów, osób i mienia Urzędu Miasta Płocka oraz nieruchomości położonej przy ul. Kolegialnej 15 w Płocku

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie i ochrona obiektów, osób i mienia Urzędu Miasta Płocka oraz nieruchomości położonej przy ul. Kolegialnej 15 w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dozorowania i ochrony obiektów, osób i mienia Urzędu Miasta Płocka: 1.Kompleks budynków Stary Rynek 1: - budynek Ratusza (wejście od placu Stary Rynek 1) - całodobowo (1 posterunek); - wejście od ulicy Zduńskiej - całodobowo (1 posterunek), stanowisko monitorowania obiektu; - wejście od ulicy Kazimierza Wielkiego - całodobowo (1 posterunek), stanowisko monitorowania obiektu; 2.Budynek Kolegialna 9 (USC) - całodobowo (1 posterunek); 3.Budynek Misjonarska 22 - całodobowo (1 posterunek), stanowisko monitorowania obiektu; 4.Budynek Stary Rynek 2 - system alarmowy; 5.Budynek Piekarska 16 - system alarmowy; 6.Posterunek ruchomy 1 osobowy w dniach, godzinach, miejscach i czasie wskazanym przez Zamawiającego w wymiarze 45 godzin tygodniowo. oraz usługa ochrony mienia i osób nieruchomości przy ul. Kolegialnej 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 5000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz: 2.1.Posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób imienia. 2.2. Posiadają pozwolenie na broń na okaziciela do ochrony bezpieczeństwa innych osób oraz mienia, zgodnie z § 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania ora zewidencjonowania broni i amunicji (dz. U. 98.113.730) w związku z art. 2 pkt 7 oraz art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób imienia. (Dz.U.05.145.1221) 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1.Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj: a) kierujący pracownikami ochrony musi posiadać licencję II stopnia dla pracownika ochrony fizycznej, b) pracownicy ochrony muszą posiadać licencję I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej. 3.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na dozorowaniu, ochronie obiektów, osób i mienia w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, na podstawie art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, której wartość w wymiarze jednego roku była nie mniejsza niż 250.000,00 zł 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt 3.1 i 4 muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy składających ofertę wspólną. c) warunek określony w pkt 3.2 musi spełniać co najmniej 1 z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Decyzję - pozwolenie na broń na okaziciela do ochrony bezpieczeństwa innych osób oraz mienia. 7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o odpowiedniej wartości wynikającej ze SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 3. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 5 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach