Przetargi.pl
Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640310 , fax. 024 3640311
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640310, fax. 024 3640311
    REGON: 61026091517113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dozoru i ochrony mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku. Usługa będzie realizowana przez jednego agenta ochrony każdego dnia całodobowo. Realizacja zadań ochrony polegać będzie na: 1.Ochronie osób i mienia całodobowo wykonywanej przez jednego agenta ochrony na jednej zmianie. 2.Udaremnianie kradzieży w chronionym obiekcie. 3.Niedopuszczenie do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 4.Reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 5.Niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 6.Odbiorze kluczy od sprzątających i zdeponowaniu ich w portierni budynku (dotyczy pomieszczeń zajmowanych przez miejskie jednostki organizacyjne, mające swoją siedzibę w przedmiotowym budynku). 7.Odbiorze i wydawaniu kluczy od pozostałych najemców. 8.Włączeniu alarmu i zamykaniu drzwi głównych do miejskich jednostek organizacyjnych oraz zdeponowaniu kluczy w portierni budynku. 9.Otwieraniu głównych drzwi do miejskich jednostek organizacyjnych o godzinie 7.00 oraz wydawaniu kluczy ich pracownikom za potwierdzeniem. 10. Reagowaniu na włączenie alarmu - udostępnieniu lokali miejskich jednostek organizacyjnych dla wizji grupy interwencyjnej. 11. Obsłudze platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych , usytuowanej przy schodach wejściowych do budynku. 12. Sporządzaniu i przedkładaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych czynności do 10-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zakres obowiązków, czynności i zadań agenta ochrony: 1.Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym. 2.Natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia. 3.Ścisłe współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi służbami specjalistycznymi jak: straż, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodociągowe. 4.Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu porządku technicznego i bezpieczeństwa oraz p.poż. 5.Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony). Zamawiający zastrzega, iż ma prawo zmiany z powodu nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności: - potrzeb zakresu liczby roboczogodzin oraz zakresu usługi, -w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, strony dopuszczają zmianę wartości brutto umowy o wysokość różnicy między obowiązującą stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z przepisami. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach