Przetargi.pl
Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Otolińskiej 23 w Płocku. Usługa będzie realizowana przez dwóch pracowników ochrony każdego dnia całodobowo. Realizacja zadań ochrony polegać będzie na: 1.Montażu instalacji monitoringu wizyjnego budynku w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, wg wykazu elementów określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem lokalizacji kamer na parterze przedmiotowego budynku 3 szt. i na I - szym piętrze - 1 szt., łącznie 4 szt. kamer. Uwaga: W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, Wykonawca dokonuje demontażu instalacji monitoringu wizyjnego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania instalacji monitoringu wizyjnego budynku w ciągłym działaniu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapisu całodobowego monitoringu, jego przechowywania i archiwizowania przez cały okres obowiązywania umowy i przekazania zapisów po zakończeniu umowy Zamawiającemu. 4.Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego jest obowiązany udostępnić zapis z monitoringu budynku 5.Udaremnianiu kradzieży w chronionym obiekcie. 6.Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 7.Reagowaniu na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 8.Niedopuszczeniu do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 9.Prowadzeniu rejestru wydawania kluczy do pustostanów oraz rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 10.Sporządzaniu i przedkładaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych czynności oraz składania ich do 10 - go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 11.Czas pracy agentów ochrony - 24 godziny na dobę. Zakres obowiązków, czynności i zadań pracownika ochrony: 1.Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym. 2.Natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia. 3.Ścisłe współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi służbami specjalistycznymi jak: straż, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodociągowe. 4.Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu technicznego oraz p.poż. 5.Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony). 6.Obsługa monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach