Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku Laboratorium Drogowe Gospodarstwo Pomocnicze ogłasza przetarg
- Adres: 16-001 Kleosin, ul. Zambrowska 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 7494080 , fax. 0-85 7474068
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku Laboratorium Drogowe Gospodarstwo Pomocnicze
ul. Zambrowska 2 2
16-001 Kleosin, woj. podlaskie
tel. 0-85 7494080, fax. 0-85 7474068
REGON: 01751157500193 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozorowanie fizyczne(ochrona) Laboratorium Drogowego w Kleosinie przy ul. Zambrowskiej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozorowanie fizyczne(ochrona) Laboratorium Drogowego w Kleosinie przy ul. Zambrowskiej 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934114006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby odpowiednio wykwalifikowane minimum 4 osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w tym 3 posiadające licencje i 1 osobę przeszkoloną do pełnienia ochrony w godzinach pracy Laboratorium .Osoby pełniące służbę poza godzinami pracy Laboratorium oprócz posiadania licencji ochrony wydaną przez właściwą Wojewódzką Komendę Policji muszą posiadać uprawnienia do obsługi pieca c.o o mocy powyżej 50 kW opalanego paliwem płynnym stwierdzone Świadectwem Kwalifikacji wydanym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r ( Dz U. Nr 89 poz. 828; i nr 129 poz. 1184; oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189). Zamawiający dopuszcza uzyskanie uprawnień do obsługi kotłów c.o przez pracowników ochrony do 31.10.2009 r. (termin ostateczny). 3 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie mienia realizowanego w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty , oświadczenia , o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Formularza 3.1. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. III Dokumenty o , których mowa w pkt. II powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 2). IV. Aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. V. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. VI. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem Formularza 3.2. Do informacji powinny być dołączone potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień wyszczególnione w opisie warunków udziału w postępowaniu ( pkt 2 niniejszego ogłoszenia) osób przewidzianych do realizacji zamówienia VII Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe),na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. VIII. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. IX. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1) winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) dokument wymieniony w pkt II powinien być złożony przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną