Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8542702 , fax. 081 8553217
- Data zamieszczenia: 2010-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie
ul. Krańcowa 6 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8542702, fax. 081 8553217
REGON: 43102931700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozorowanie bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Kamionce i bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Lubartowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozorowanie bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Kamionce i bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Lubartowie. Zakres zadań Wykonawcy - załącznik nr 8 a)Dozór obiektów i innego mienia w bazach obwodów drogowych nr 1 w Kamionce i nr 2 w Lubartowie. b)Wykonywanie czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku bazy Obwodu Drogowego nr 1 w Kamionce. c)Utrzymywanie czystości i estetyki na terenie obwodów drogowych w Lubartowie i Kamionce a w szczególności: - zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń, śmieci oraz innych odpadów, - utrzymanie trawników oraz koszenie i uprzątanie liści, - cięcie i formowanie żywopłotów, - w okresie zimowym - odśnieżanie i zabezpieczanie przed gołoledzią chodników. d)W okresie grzewczym palenie i czyszczenie kotła centralnego ogrzewania w budynku biurowo-socjalnym obwodu drogowego w Kamionce, e)W okresie zimowym wykonywanie czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg polegających na pomocy w załadunku piaskarek oraz innych prac na terenie obwodu zleconych przez: Marka Skrzypczaka - głównego specjalistę w obwodzie drogowym nr 1 w Kamionce i Mikołaja Nicponia - starszego majstra w obwodzie drogowym nr 2 Lubartowie. f) Prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obwodów drogowych po godzinach pracy z wyjątkiem osób pełniących ze strony zamawiającego dyżury w ramach zimowego utrzymania dróg. W/w czynności będą wykonywanie w godzinach: Od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze, od godziny 7:00 do godziny 7:00 dnia następnego w dni wolne od pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną