Przetargi.pl
Dozór powierzchni adaptacyjnej wraz z dokarmianiem wsiedlanych ptaków w przewidywanym okresie od 20.08.2014 r. do 31.10.2014 r. - część działania C.7

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór powierzchni adaptacyjnej wraz z dokarmianiem wsiedlanych ptaków w przewidywanym okresie od 20.08.2014 r. do 31.10.2014 r. - część działania C.7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej całodobowy dozór powierzchni adaptacyjnej (do 1752 godzin) i dokarmianie ptaków (wraz z zakupem, przygotowaniem i podaniem odpowiedniej karmy (do 2190 dziennych racji pokarmowych), na powierzchni adaptacyjnej, oddalonej od siedziby Zamawiającego o około 6 km w przewidywanym okresie od 20.08.2014 r. do 31.10.2014 r., obejmującej w szczególności: 1. Całodobowy dozór powierzchni adaptacyjnej obejmujący reagowanie na zewnętrzne, mogące pojawić się zagrożenia, przez stosowne do okoliczności postępowanie. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego, oddalić się na znaczną odległość od powierzchni adaptacyjnej. Wyłączona z tej zasady jest okoliczność bezpośrednio zagrażająca życiu lub zdrowiu Wykonawcy. O fakcie takim Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, pod wskazanym numerem telefonu. O wszystkich anormalnych i niepokojących zdarzeniach Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, pod wskazanym numerem telefonu oraz zapisać informację o tym zdarzeniu w przekazanym przez Zamawiającego dzienniku. Na powierzchni adaptacyjnej i w bezpośredniej odległość i od niej nie mają prawa przebywać osoby postronne. 2. Sukcesywne wykładanie na powierzchni adaptacyjnej dziennych racji pokarmowych w ilości odpowiedniej do liczby ptaków w wolierach, składających się średnio z: - 40 g białego tłustego/półtłustego sera, - 250 g jagody czernicy /aronii/ jagody brusznicy, - 50 g jarzębiny, - liści malin lub mlecza, gałązek modrzewia, - wody, Średnia waga dziennej racji pokarmowej - około 500 g, podzielona na dwie jednorazowe porcje, podawana dwukrotnie w ciągu dnia. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia racji pokarmowych oraz wody przez cały okres objęty dokarmianiem w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Usługa obejmuje również czynność odpowiedniego, według wskazań Zamawiającego, sposobu przygotowania racji pokarmowych. Przygotowanie pokarmu musi się odbywać bezpośrednio przed jego podaniem. Dokarmianie ptaków odbywać się będzie 2-krotnie w ciągu dnia. Godziny dokarmiania według indywidualnych wskazań Zamawiającego. Czynność ta obejmuje również sukcesywny przewóz do siedziby Zamawiającego powstałych przy wykonywaniu usługi pozostałości organicznych. 3. Podawanie ewentualnie innych komponentów pokarmowych, przekazanych przez Zamawiającego. 4. Bieżąca konserwacja wolier i urządzeń. 5. W trakcie dozoru powierzchni adaptacyjnej Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykaszania pojawiającego się pod linią elektryzatora zachwaszczenia, - codziennego sprawdzania skuteczności działania elektryzatora, dowozu (jeden raz w tygodniu, przez okres trwania umowy), z siedziby Zamawiającego i wymiany akumulatorów zasilających elektryzator, - ewentualnego naprawiania linii elektryzatora, - obchodu powierzchni wraz z zapisywaniem informacji o zaobserwowanych zdarzeniach w przekazanym przez Zamawiającego dzienniku, - bieżącego utrzymania w czystości i sprawności wszelkich urządzeń obozowiska. Wszelkie usterki, których bieżąca naprawa jest niemożliwa, należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu. 6. Zamawiający postawi do dyspozycji Wykonawcy w charakterze pomieszczenia socjalnego przyczepę kempingową w bezpośrednim sąsiedztwie dozorowanej powierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania należytego porządku i czystości w przyczepie. W razie potrzeby, podyktowanej warunkami atmosferycznymi (niskie temperatury) po stronie Wykonawcy leży zabezpieczenie gazu do ogrzewania przyczepy. Gaz do ogrzewania może być uzupełniany wyłącznie poprzez napełnienie butli propanem w punkcie napełniania. Zamawiający wyklucza wymianę butli na pełną w punkcie wymiany (z mieszanką propan- butan). 7. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia, nie mogą mieć styczności z ptactwem domowym (kury, gołębie i inne). 8. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie dziennika czynności, dostarczonego przez Zamawiającego, w którym należy codziennie odnotować: datę, liczbę ptaków przebywających w tym dniu w wolierach, skład, ilość oraz godzinę podania racji pokarmowych, stan elektryzatora, stan zachwaszczenia miejsc pod liniami elektryzatora, wszelkie awarie i usterki urządzeń, a także wszystkie zdarzenia na dozorowanej powierzchni adaptacyjnej (np. nietypowe zachowanie ptaków, pojawienie się drapieżnika, występowanie zjawisk atmosferycznych, które mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia itp.), oraz wszelkie obserwacje i uwagi o ewentualnie pojawiających się w okolicach powierzchni adaptacyjnej innych głuszcach, przebywających na wolności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 15/2710/14 - Dozór powierzchni 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach