Przetargi.pl
Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 16 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
    REGON: 61101560300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 oraz sprzątanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 oraz dozór obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25, na którym przechowywane będą pojazdy usunięte z dróg z powiatu kutnowskiego w świetle art. 130a ust. 1 i 2 ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami). 1. Usługi w zakresie dozoru obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 i ul. Bitwy pod Kutnem 25 wykonywane będą: - w dni robocze od godz. 1530 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 4016 godzin), - w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 730 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 2736 godzin), - w przypadku dozorowania obiektu przy ul. Grunwaldzkiej 85 w sezonie zimowym ilość godzin dozorowania może być mniejsza o ilość godzin dyżuru pełnionego przez pracowników Obwodu Drogowego. Zakres usług związanych z dozorem obiektów został określony w Załącznikach Nr 6, 7 i 8 do SIWZ, które będą stanowiły integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 6 - Regulamin zakresu czynności i obowiązków strażników-dozorców zatrudnionych na posterunku w Obwodzie Drogowym w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85. Załącznik Nr 7 - Regulamin czynności i obowiązków strażników - dozorców zatrudnionych na posterunku w Starostwie Powiatowym w Kutnie przy ul. Bitwy pod Kutnem 25. Załącznik Nr 8 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni, sanitariów o łącznej powierzchni 110,4 m2 w obiektach Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie wykonywane będą: - w dni robocze - 2 godziny dziennie (po godzinach pracy biura) - łącznie 502 godz. Zakres sprzątania : - pokoje biurowe - 5 pomieszczeń, - szatnia pracowników - 1 pomieszczenie, - sanitariaty - 3 pomieszczenia, - korytarze - 2 pomieszczenia. Szczegółowy zakres czynności: - codziennie: czyszczenie podłóg, odkurzanie wykładzin, foteli, krzeseł, mycie drzwi, czyszczenie i usuwanie kurzu z powierzchni biurek, parapetów, pulpitów, telefonów, mycie i dezynfekcja sanitariatów, opróżnianie koszy na śmieci; - trzy razy w oku: mycie okien, czyszczenie żaluzji; - wykonawca zabezpieczy środki i materiały do sprzątania oraz mydło, papier toaletowy dla pracowników Wydziału Drogownictwa. Zakres usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń przy ul. Grunwaldzkiej 85 Starostwa Powiatowego w Kutnie został określony w Załączniku Nr 9 do SIWZ, który będzie stanowił integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 9 - Zakres sprzątania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach