Przetargi.pl
Dozór mienia dwóch budynków użytkowych w Żyrardowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 858 10 00 , fax. 046 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 858 10 00, fax. 046 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór mienia dwóch budynków użytkowych w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozór mienia dwóch budynków użytkowych w Żyrardowie Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł.(słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 zł.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: - akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami) tj. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Należy złożyć zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt.4-8 ustawy. Należy złożyć informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie powinni złożyć również pełnomocnicy. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt.9 ustawy. Należy złożyć informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają zamiast ww. dokumentów, dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami w pkt.6.14 SIWZ. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat świadczył usługi dozoru mienia w min 2 obiektach.-dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót zawierające zakres rzeczowy usług i adres usług podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Należy złożyć wykaz osób, którym wykonawca zamierza powierzyć strzeżenie obiektów objętych zamówieniem. W wykazie osób wskaże osobę nadzorującą usługi z ramienia wykonawcy / kierownika usług/. Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 150 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie , że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 150 000 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia. wg zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach