Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia zespołów boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni 3, w parku Jana Pawła II, ul. Romera/Melodyjna oraz zespołu boisk Olkówek, ul. Puszczyka 8 na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia zespołów boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni 3, w parku Jana Pawła II, ul. Romera/Melodyjna oraz zespołu boisk Olkówek, ul. Puszczyka 8 na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dozór i ochrona mienia zespołów boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni 3, w parku Jana Pawła II, ul. Romera/Melodyjna oraz zespołu boisk Olkówek, ul. Puszczyka 8 na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. I. Charakterystyka obiektów: 1. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 w parku Przy Bażantarni Na terenie obiektu znajduje się boisko piłkarskie o wymiarach całkowitych (obejmujących płytę boiska i wybiegi) 32m x 62 m, boisko wielofunkcyjne o wymiarach całkowitych 19,1 m x 32,1 m oraz budynek zaplecza socjalnego (sanitarno-szatniowy). Budynek sanitarno-szatniowy jest budynkiem niskim, nie podpiwniczonym, o powierzchni całkowitej 82,90 m2 i powierzchni wewnętrznej 58,20 m2. Posiada 2 okna. W pawilonie znajdują się: 2 łazienki, 2 szatnie z łazienką każda, magazyn, pokój trenera oraz dyżurka ochrony. W sanitariatach znajduje się: 8 umywalek, 6 zbiorników klozetowych. Obok budynku sanitarno-szatniowego znajduje się oddzielny, zamykany na klucz kontener magazynowy ze sprzętem sportowym. Na boiskach znajdują się 2 szt. koszy do koszykówki, 2 szt. bramek do piłki nożnej oraz wyposażenie do piłki siatkowej z możliwością demontażu: 2 szt. słupków oraz siatka. Na terenie obiektu znajdują się kosze na śmieci, ławki oraz stojaki na rowery. Teren jest ogrodzony, posiada jedno główne wejście. Przy wejściu zlokalizowana jest tablica z regulaminem obiektu. Całkowita powierzchnia wynosi 3036,5 m2. 2. Zespół boisk sportowych w parku Jana Pawła II oraz boiska w jego pobliżu. a)Zespół boisk - Park Jana Pawła II - ul. Romera/Melodyjna. Ogrodzony plac do gier sportowych o powierzchni 1800 m,? składający się z boiska wielofunkcyjnego, zawierający 4 szt. koszy do koszykówki i 2 szt. bramek do piłki ręcznej. W parku znajduje się budynek z sanitariatami, który jest budynkiem parterowym, nie podpiwniczonym. Powierzchnia całkowita budynku to 64,74 m2, zaś użytkowa 32,10 m2. W budynku znajdują się: szatnie, sanitariaty, magazyn sprzętu ogrodowego, dyżurka ochrony. W sanitariatach znajdują się: 4 umywalki, 2 zbiorniki klozetowe, 1 pisuar. Pawilon posiada 2 szt. oszklonych drzwi oraz 11 okien, w tym: 5 szt. okien małych (kat. 02), 2 szt. okien o kat. 010, 4 szt. okien dużych o kat. 014. Wszystkie okna wyposażone są w żaluzje b)Zespół boisk sportowych Olkówek jest obiektem ogrodzonym, zlokalizowanym przy ul. Puszczyka 8. Oddalony jest od parku im. Jana Pawła II o około 600 metrów. Stanowi południowy fragment parku im. Romana Kozłowskiego. W skład zespołu boisk wchodzą: boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej z trybunami na 120 osób, 2 boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, 2 bramki do gry w piłkę nożną, 4 kosze do gry w koszykówkę oraz 4 kosze na odpady. II. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. 1. Dozorowanie, patrolowanie obiektów przez pracowników ochrony w liczbie osób: a)Zespól boisk sportowych Orlik 2012: 1 pracownik ochrony przez całą dobę (pomieszczenie ochrony znajduje się w budynku sanitarno-szatniowym) . b)Zespół boisk sportowych w parku Jana Pawła II oraz zespół boisk sportowych Olkówek: 1 pracownik ochrony od 8.00 do 22.00. Z uwagi na oddalenie Zespołu boisk sportowych Olkówek od pomieszczenia ochrony - ich obchód powinien odbywać się co godzinę. 2.Otwieranie i zamykanie wyżej wymienionych boisk sportowych dla użytkowników w następujących godzinach: c)Zespół boisk sportowych Orlik 2012- należy zamykać o godz. 22.00 i otwierać o godz. 7.00). d)Zespół boisk sportowych w Parku Jana Pawła II - należy otwierać o godz. 8.00 (w soboty, niedziele i inne dni wolne od pracy o godz. 9.00) i zamykać o godz. 21.00 e)Zespół boisk sportowych Olkówek przy ul. Puszczyka 8 - należy zamykać o zmroku i otwierać o godz. 8.00 (w soboty, niedziele i inne dni od pracy o godz. 9.00). 3.Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektów. 4.Włączanie i wyłączanie oświetlenia boisk - dotyczy obiektu sportowego Orlik 2012. 5.Niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 6.W razie sytuacji wymagającej interwencji - zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej składającej się z co najmniej dwóch osób posiadających licencję pracowników ochrony pierwszego lub drugiego stopnia, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, którzy po uzyskaniu informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie realizować będą zadania ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionych obiektów. Czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut od wysłania informacji sygnalizującej zagrożenie. 7.W razie sytuacji wymagającej konieczności interwencji odpowiednich służb (policji, straży miejskiej) dokonanie stosownego do sytuacji zgłoszenia. 8.Niezwłoczne informowanie telefoniczne przedstawicieli zamawiającego o sytuacjach opisanych w pkt 6. i 7. 9.Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminów obiektów, obejmujący m.in. zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom ich nie przestrzegających. 10.Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1356 z późn. zm.). III. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: 1.Pracownicy Wykonawcy muszą być umundurowani w ubiory służbowe z widocznymi oznaczeniami firmy. Ubiór musi czysty i schludny. 2.Pracownicy Wykonawcy muszą być wyposażeni w środki łączności wewnętrznej i telefony komórkowe umożliwiające przez całą dobę kontakt z policją, Strażą Miejską oraz przedstawicielem Zamawiającego. 3.Dozorowane i chronione obiekty sportowe muszą zostać oznaczone planszą informującą o objęciu ich przez Wykonawcę dozorem i ochroną. 4.Prowadzenie księgi służby i wpisywanie do niej zaistniałych zdarzeń wymagających interwencji policji, straży miejskiej, a także innych istotnych incydentów czy wydarzeń. 5.W przypadkach uszkodzenia mienia zabezpieczanie uszkodzonych elementów wyposażenia obiektu tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników; 6.Utrzymanie porządku i czystości w przekazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym dla pracowników ochrony; Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w całości. Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia określają także: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ/ nr 1 do umowy - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ IV. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.04.2013 r. od godz. 10:00 do dnia 31.12.2013 r. do godziny 10:00. V. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. VI. Zamawiający udostępnia w przedmiotowym postępowaniu SIWZ wraz z całą dokumentacją postępowania na stronie internetowej - www.ursynow.pl VI. Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. VIII. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach