Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia Parku Przy Bażantarni.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia Parku Przy Bażantarni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia Parku Przy Bażantarni. I. Charakterystyka obiektu: Park Przy Bażantarni zlokalizowany w kwartale ulic Przy Bażantarni, KEN, Jeżewskiego jest parkiem otwartym, nieogrodzonym, zagospodarowanym częściowo. Powierzchnia parku wynosi ca 9 ha. Dozorowi i ochronie mienia podlegać będzie zagospodarowany obszar o powierzchni ca 1,8 ha położony w centralnej części parku (oznaczony na poniższej mapie nr 1). Na terenie zagospodarowanej części parku znajdują się dwa ogrodzone place zabaw dla dzieci zawierające 30 szt. urządzeń zabawowych, rosarium i mostek. Pozostałe wyposażenie parku stanowią: zieleń urządzona (m.in. trawniki, rabaty bylinowe, krzewy, drzewa) jak również elementy małej architektury: latarnie - 36 szt., kosze na odpady - 44 szt., oraz ławki - 92 szt., szachy terenowe, stoliki do gier i inne. Do dyspozycji Wykonawcy, Zamawiający udostępni pomieszczenie socjalne w budynku (zaznaczony na mapie powyżej) przy zespole boisk sportowych Orlik 2012 położonych we wschodniej części parku, położony w linii prostej około 150 m od ochranianego terenu. Pomieszczenie udostępnione będzie wyłącznie na potrzeby realizacji przedmiotu umowy. II. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Dozorowanie, patrolowanie parku Przy Bażantarni. 2. Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektów, niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 3. Informowanie odpowiednich służb (policji, straży miejskiej) w razie konieczności, dokonywanie zgłoszeń. 4. Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminów parku i placów zabaw, obejmujący m.in. zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu; (szczególnie dotyczy osób wprowadzających psy do parku) 5. Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. III. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: 1. Agencja ochrony musi posiadać aktualną koncesję na ochronę mienia. 2. Wszyscy pracownicy ochrony zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony 1 lub 2 stopnia. 3. Wymagana jest oraz dobra sprawność fizyczna pracowników ochrony. 4. Agenci ochrony muszą być umundurowani w ubiory służbowe z widocznymi oznaczeniami firmy. Ubiór musi czysty i schludny - pracownicy muszą się cechować nienaganną prezencją. 5. Wykonawca musi dysponować patrolem interwencyjnym. 6. Czas przybycia grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 min. 7. Agenci ochrony muszą być wyposażeni w środki łączności wewnętrznej i telefony komórkowe umożliwiające kontakt z policją, Strażą Miejską, przedstawicielem Zamawiającego. 8. Agencja ochrony musi posiadać ważną na okres obowiązywania umowy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia, w wysokości 500 000,00 zł. IV. Warunki realizacji umowy: 1. Ochrona obiektów będzie prowadzona przez całodobowo, we wszystkie dni tygodnia w patrolach 1-osobowych przez dwóch agentów ochrony. 2. Pracownicy mają za zadanie prowadzenie nadzoru na terenie obiektu w dwóch jednoosobowych patrolach jednocześnie tak, aby obserwowany był jak największy obszar parku. 3. Dopuszcza się przerwy w patrolach, przy czym wyklucza się jednoczesną przerwę obu pracowników ochrony. 4. Przerwa w patrolu 1 pracownika nie może być dłuższa niż 30 min (2x15 min) w ciągu 8 godzin służby. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie instalacja 4 punktów obchodowych na terenie parku w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Punkty obchodowe muszą być aktywowane przez pracowników ochrony nie rzadziej niż co pół godziny, za wyjątkiem interwencji w innej części parku uniemożliwiającej aktywację punktu. Powód braku aktywacji punktu obchodowego musi być każdorazowo odnotowany w książce służby. 6. Do zadań agentów ochrony należy: a) zapobieganie oraz udaremnianie kradzieży i dewastacji wyposażenia obiektów i roślinności; b) codzienne otwieranie i zamykanie placów zabaw w godzinach wskazanych przez Zamawiającego - należy zamykać o godz. 22OO i otwierać o godz. 7OO c) nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu parku i regulaminu placu zabaw oraz zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym w/w regulaminów; d) w uzasadnionych przypadkach, gdy dostępne środki zapobiegawcze okażą się nieskuteczne, wzywanie patrolu interwencyjnego, policji lub straży miejskiej; e) niezwłoczne powiadamianie na piśmie (na nr faxu 0-22 545-72-51) przedstawiciela Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w punkcie c) oraz o innych zdarzeniach, które w ocenie pracownika ochrony tego wymagają; f) prowadzenie księgi służby i wpisywanie do niej zaistniałych zdarzeń wymagających interwencji policji, straży miejskiej i/lub patrolu interwencyjnego; g) w przypadkach uszkodzenia mienia zabezpieczanie uszkodzonych elementów wyposażenia obiektu tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników; h) utrzymanie porządku i czystości w przekazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym dla agentów ochrony; i) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o przypadkach wymagających nagłej interwencji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach