Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia mieszczącego się w obszarze i obiektach siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie i na Składnicy Drewna w Ludwikowicach Kłodzkich

Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, ul. Główna 149
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8722452 , fax. 074 8722279
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
    ul. Główna 149 149
    57-430 Ludwikowice Kłodzkie
    tel. 074 8722452, fax. 074 8722279
    REGON: 93102394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia mieszczącego się w obszarze i obiektach siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie i na Składnicy Drewna w Ludwikowicach Kłodzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia - dozór i ochrona mienia 1. Nazwa zadania: dozór i fizyczna ochrona obiektów a) siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie b) Składnicy Drewna w Ludwikowicach Kłodzkich oraz mienia znajdującego się na terenie chronionych obiektów. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dozoru i fizycznej ochrony obiektów: a) siedziby Nadleśnictwa Jugów w Jugowie ul. Główna 149 b) Składnicy Drewna w Ludwikowicach Kłodzkich ul. Fabryczna 10 oraz mienia znajdującego się na terenie obu posesji. 3. Usługę stanowiącą przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony, którzy będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a także rzeczy znajdujących się na terenie chronionej posesji (otoczenie N-ctwa i terenu Składnicy). 4. Zakres usług stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) zapewnienie fizycznej ochrony obiektu przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą i innymi zdarzeniami losowymi: a) w dni robocze od godziny 1500 do godziny 700 następnego dnia pracy, b) w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy (również te wprowadzone zarządzeniem Nadleśniczego) dozór całodobowy, od godziny 1500 po zakończeniu pracy w ostatni dzień roboczy do godz. 700 następującego bezpośrednio po dniach wolnych dnia pracy (dnia roboczego). c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonych wyżej godzin pracy szczególnie w okresie jesienno-zimowym. 2) dozorowanie Nadleśnictwa i Składnicy Drewna w czasie wykonywania usługi: a) monitorowanie ruchu osobowego i samochodowego w czasie wykonywania usługi, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń i kortu tenisowego, c) sprawdzanie kompletności kluczy do pomieszczeń biurowych oraz natychmiastowe zgłaszanie osobie upoważnionej o zaistniałych brakach, d) codzienne otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Nadleśnictwa i Składnicy i bram wjazdowych na posesję, e) zabezpieczenie budynku przed dostępem osób postronnych po godzinach urzędowania, f) w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania umożliwianie dostępu do pomieszczeń biurowych pracownikom i najemcom posiadającym stosowne zezwolenie wystawione przez Zamawiającego; 3) zamykanie okien i drzwi wewnętrznych w obu budynkach na zamek, jeśli pozostały otwarte po godzinach urzędowania; 4) włączanie i wyłączanie oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku; 5) zamiatanie lub odśnieżanie głównych chodników do budynków; 6) prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej przebiegu dozoru. 7) całodobowy monitoring elektroniczny w siedzibie Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149 8) podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o naruszeniu monitoringu elektronicznego przez Grupę Interwencyjną w siedzibie Nadleśnictwa Jugów w Jugowie ul. Główna 149. 5. W kosztach - stawce r-g usługi dozorowania należy uwzględnić koszt palenia w kotle c-o /tj. dokładania drewna do pieca w okresie jesienno-zimowym/. 6. Szczegółowy zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia określa /Wzór Umowy/ stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Jeśli Wykonawca złoży ofertę przewidującą odmienny sposób realizacji zamówienia niż określony w niniejszym specyfikacji, Zamawiający odrzuci taką ofertę w trakcie badania ofert. Opis przedmiotu zamówienia - monitoringu 1. Zakres działania. Przedmiotem usługi jest całodobowy monitoring systemu alarmowego Zleceniodawcy zlokalizowanego w m. Jugów ul. Główna 149 /posesja N-ctwa/ i podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o jego naruszeniu przez Grupę Interwencyjną. Monitorowanie po łączach komutowanych/za pomocą nadajnika GSM obejmować będzie: - uzbrojenie obiektu - rozbrojenie obiektu - alarm włamania - alarm napadu 2. Obowiązki Wykonawcy 1) Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia interwencji niezwłocznie po otrzymaniu sygnału ze stacji monitorującej. 2) Grupa Interwencyjna po otrzymaniu polecenia dokonania interwencji podejmuje dopuszczalne prawem czynności ochronne, a w szczególności: - ujęcie sprawcy i przekazanie go policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej, - w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami policji w likwidacji zagrożenia. 3) Po dotarciu do obiektu /w czasie do 15 min./, z którego otrzymano sygnał, Grupa Interwencyjna oprócz czynności wymienionych w, pkt.2, powiadamia wskazaną przez Zleceniodawcę osobę oraz obejmuje dozorem obiekt do czasu potwierdzonego na piśmie przekazania obiektu właścicielowi lub jego upoważnionemu przedstawicielowi. 4) Procedurę działania Grupy Interwencyjnej zawiera załącznik nr 4 stanowiący integralną część do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 933411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców w wysokości 1 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.wroclaw.gov.pl/jugow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną