Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 42 2547418
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 42 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia następujących budynków Zamawiającego: a) Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 - budynek główny dydaktyczno-administracyjny, b) Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 - budynek Centrum Nauki i Sztuki, c) Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 - budynek Centrum Promocji Mody, d) Łódź, ul. Franciszkańska 76/78 - budynek dydaktyczny, e) Łódź, ul. Młynarska 42 a - Dom Studenta, f) Łódź, ul. Księży Młyn 13/15 - budynek ACD 3. Do zadań Wykonawcy należy: a) w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 121 - obsługa portierni, parkingu i szatni b) w budynku przy ul. Franciszkańskiej 76/78 - obsługa portierni i szatni c) w budynku przy ul. Młynarskiej 42 a - obsługa portierni d) w budynku przy ul. Księży Młyn 13/15- obsługa portierni 4. Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania usługi również w lokalu mieszczącym się w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 68, w którym znajduje się Galeria ASP. Wykonanie usługi w Galerii ASP dokonane będzie w ramach zapotrzebowania godzin, których ze-stawienie wskazane zostało w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Termin związania umową Zamawiający przewiduje na okres od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. 6. Wykonawca zagwarantuje, ze wszyscy pracownicy portierni i parkingu będą jednolicie umundurowani w czysty i schludny ubiór oraz obuwie Wykonawcy. 7. Pod pojęciem ochrony fizycznej i dozoru rozumie się stałą obecność pracownika ochrony w określonym miejscu i czasie podejmującego działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 8. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zapewni odpowiednich pracowników pracujących w systemie maksymalnie dwunastogodzinnym oraz niezbędne materiały i sprzęt w tym środki łączności. 9. Do podstawowych obowiązków wykonawcy, związanych z realizacją usług dozoru i ochrony fizycznej mienia w budynkach ASP i na obszarze wokół nich stosownie do treści ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005 r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) będzie należało w szczególności: 1) Ochrona mienia znajdującego się w granicach chronionego budynku oraz terenu zewnętrznego wokół budynku - dotyczy wszystkich obiektów, 2) Dozór powierzonego pod ochronę mienia, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem na terenie budynku oraz terenie wokół budynku - dotyczy wszystkich obiektów, 3) Patrolowanie terenu obiektu nie rzadziej niż co dwie godziny w ciągu całej doby, ze zwróceniem szczególnej uwagi w godzinach nocnych na stan zamknięć po-szczególnych pomieszczeń (okna i drzwi) i drzwi zewnętrznych do budynków oraz ewentualne wyłączanie oświetlenia pozostawionego przez użytkowników poszczególnych pomieszczeń - dotyczy wszystkich obiektów, 4) Obsługa i monitorowanie dwóch systemów Active Guard (po 4 punkty obchodowe) wraz z rejestracją prawidłowości wykonywanych czynności obchodowych przez stację monitorowania alarmów oraz podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku niewykonania obchodu przez pracownika ochrony w wyznaczonej godzinie. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych bilingów potwierdzających prawidłowe wykonywanie czynności obchodowych - dotyczy obiektu przy ul. Wojska Polskiego 121, 5) Kontrolowanie dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia) lub wjazdu (wyjazdu) na teren chronionego obiektu, nie dopuszczenie do wynoszenia oraz wnoszenia (wywożenia, wwożenia) mienia oraz uniemożliwieniu nielegalnego wejścia osób postronnych na teren chroniony- dotyczy wszystkich obiektów, 6) Zwracanie uwagi na przestrzeganie przepisów pożarowych- dotyczy wszystkich obiektów, 7) Podejmowanie stosownych działań w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa lub naruszających porządek- dotyczy wszystkich obiektów, 8) Niezwłoczne informowanie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w procedurach postępowania dotyczących obiektu- dotyczy wszystkich obiektów, 9) Prowadzenie dokumentacji w postaci Książki służby - dotyczy wszystkich obiektów, 10) Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócenia porządku- dotyczy wszystkich obiektów, 11) Nie wpuszczanie na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu- dotyczy wszystkich obiektów, 12) Wydawanie (odbieranie) kluczy osobom upoważnionym zgodnie z obowiązującymi procedurami przekazanymi przez kierownika obiektu, między innymi prowadzenie Książki ewidencji kluczy- dotyczy wszystkich obiektów. 13) Otwieranie i zamykanie szlabanów: dotyczy obiektu przy ul. Wojska Polskiego 121, 14) Otwieranie i zamykanie bramy i furtek w uzgodnionych z kierownikiem obiektu godzinach - dotyczy obiektów przy ul. Wojska Polskiego i przy ul. Franciszkańskiej 76/78, 15) Wydawanie i odbieranie wierzchniego okrycia i zabezpieczenia przed kradzieżą rzeczy powierzonych - dotyczy szatni w obiektach przy ul. Wojska Polskiego i przy ul. Franciszkańskiej 76/78, 16) W przypadku pozostawienia przedmiotów, materiałów bez zabezpieczenia i bez powiadomienia o tym fakcie ochrony, należy powyższy fakt niezwłocznie zgłosić przedstawicielowi ASP odpowiedzialnemu za ochronę i fakt ten odnotować w Książce służby - dotyczy wszystkich obiektów, 17) Podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na teren budynków osobom nieupoważnionym- dotyczy wszystkich obiektów, 18) Opracowanie i uzgodnienie z przedstawicielem Zamawiającego Instrukcji ochrony budynków wraz z regulaminem służby ochrony mienia do dnia 15 stycznia 2016r. - dotyczy wszystkich obiektów, 19) Informowanie wskazanego pracownika Zamawiającego o zatrzymaniu osoby postronnej na terenie budynków, kradzieży mienia, zniszczenia mienia, itp. - dotyczy wszystkich obiektów, 20) Bezwzględne utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pełnienia służby- do-tyczy wszystkich obiektów, 21) Zabronione jest palenie tytoniu na terenie obiektów, spożywanie alkoholu i spanie w czasie wypełniania obowiązków przez Wykonawcę - dotyczy wszystkich obiektów, 10. Szczegółowe zestawienie zapotrzebowania usługi dozoru i ochrony mienia Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Dopuszcza się zmianę godzin pracy wykonawcy w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, bez zmiany ogólnej liczby roboczogodzin wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, co nie stanowi istotnej zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 20.000,00 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji banko-wej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwaracji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr: 33 1130 1163 0014 7148 7820 0011, tytułem: Wadium na: Dozór i ochrona mienia budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, nr sprawy 33/2015 6. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Za-mawiającego. 13. Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikający-mi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o kosz-ty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach