Przetargi.pl
Dozór budynku administracyjnego i obiektów zaplecza Nadleśnictwa Cybinka

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2012-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór budynku administracyjnego i obiektów zaplecza Nadleśnictwa Cybinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: a) Monitoring systemów alarmowych, oraz Monitoring wizyjny budynku administracyjnego w oparciu o instalację alarmową antywłamaniową, oraz lokalny system telewizji dozorowej w razie potrzeby interwencji patrolu. b) Ochrona fizyczna - dozór bezpośredni budynku administracyjnego Nadleśnictwa Cybinka wraz z przyległym zapleczem technicznym (placami i budynkami). Wymagania dotyczące tej części zamówienia wyszczególniono w pkt. 2, c) Konserwacja systemu alarmowego antywłamaniowego, oraz telewizji przemysłowej. Nadleśnictwo Cybinka posiada centralę CA 64, czujki - 37szt, ekspandery 5szt, oraz 6 kamer TV (dwie wewnątrz i cztery na zewnątrz budynku). Konserwacja będzie przeprowadzana 1 raz na kwartał 2. Obiekty objęte ochroną znajdują się w miejscowości Cybinka, przy ul. Dąbrowskiego 43, a) Obszar objęty dozorem zaznaczony jest na szkicu sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Powierzchnia objęta dozorem bezpośrednim - 1,62ha - W tym powierzchnia poza ogrodzeniem - ok.0,40ha Dozorowi podlegają wszystkie obiekty znajdujące się w obszarze objętym dozorem. Dozór należy wykonać własnymi pracownikami, którzy powinni być odpowiednio przeszkoleni, oraz poinstruowani o swoich obowiązkach. b) Godziny dozoru: - dni powszednie - od godz. 15.00, do godz. 7.00 dnia następnego (16 godzin) - soboty i niedziele - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego (24 godziny) - święta (dni wolne od pracy) od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego (24 godz.) c) Zakres czynności dla strażników w ramach dokonywanego dozoru: 1) punktualne obejmowanie służby 2) Sprawdzenie stanu przejmowanego mienia 3) Stałe przebywanie na terenie strzeżonego obiektu w godzinach służby 4) dokonywanie obchodów strzeżonego obiektu w nieregularnych odstępach czasowych, jednak nie rzadziej niż co 2 godziny, ze szczególnym zwróceniem uwagi na: stan zabezpieczenia pomieszczeń (kłódki, kraty, drzwi, okna), ogrodzenie, stan urządzeń sygnalizacyjnych (telefony, syreny, dzwonki) i przeciwpożarowych (gaśnice, woda, piasek, itp.), w trakcie obchodu należy dokonywać elektronicznego monitoringu pracy pracowników ochrony 5) dokonywanie oględzin punktów świetlnych, skuteczności zamknięć pomieszczeń, stanu ogrodzeń, 6) sprawdzanie ilości przedmiotów powierzonych przez Zamawiającego szczególnemu dozorowi, 7) odnotowywanie w książce służb informacji o stwierdzonych uchybieniach, a zauważone usterki należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu 8) W razie stwierdzenia włamania do strzeżonego obiektu Zamawiającego lub kradzieży mienia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt Policji, i upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. 9) Zamykanie wejść i wjazdów na pilnowany teren lub obiekt. 10) Prowadzić ewidencję wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na strzeżony obiekt - w godzinach dozoru. 11) Prowadzenie ewidencji osób wchodzących na strzeżony teren. 12) Ponadto do obowiązków strażnika należy : a. utrzymywanie czystości i porządek w wyznaczonym rejonie pracy, b. niezwłoczne zawiadomienie kierownika Oddziału oraz Zamawiającego o wypadkach przy pracy oraz zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego, a także ostrzec współpracowników i inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia o grożącym niebezpieczeństwie, c. w okresie zimowym - posypywanie piaskiem śliskich i oblodzonych przejść, oraz odśnieżenie w godzinach rannych (przed godz 7.00) wejścia głównego do budynku administracyjnego oraz parkingu przed tym budynkiem. d. w okresie wiosennym i letnim podlewanie trawników, znajdujące się na obiekcie strzeżonym według dyspozycji zamawiającego. e. przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz porządkowych, f. dokonywanie wpisów uwag w książce służb,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 935000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 1500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium -Dozór budynku administracyjnego i obiektów Nadleśnictwa Cybinka 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 19 w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8 00 do 14 00 ). 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 07.03.2012 roku do godz. 945 . 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach