Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór budynków administracyjnych Urzędu Miasta Tarnobrzega - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dozoru obiektów, osób i mienia w budynkach Urzędu Miasta Tarnobrzega. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Ochronie podlegają obiekty : Budynki przy ul. Mickiewicza 7 Czas ochrony : - dni robocze od godz. 19:45 do godz. 7:45 dnia następnego - 12 godz. - niedziele, wolne dni i święta (całodobowo) 24 godz. Budynek przy ul. Kościuszki 32 Czas ochrony : - całodobowo (24 godz.) Budynek przy ul. Kościuszki 30 Czas ochrony : - dni robocze od godz. 15:00 do godz. 20:00 - 5 godz. 2.2 Zakres obowiązków i odpowiedzialności firmy i pracownika ochrony 1. Pracownik dozoru przebywać będzie w budynku Zamawiającego , w wyznaczonym pomieszczeniu na portiernię , dokonywać będzie systematycznej kontroli budynku i placów mając na celu ochronę przed kradzieżą, pożarem, zalaniem i dewastacją. 2. Zamykanie i otwieranie bram i głównych wejść do budynku o ustalonej godzinie. 3. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od użytkowników budynku. 4. Wpuszczanie do budynków po godzinach pracy tylko osób upoważnionych. 5. Dozorowanie przyległego placu. 6. Prowadzenie dokumentacji związanej z dozorem. 7. Utrzymanie w należytym porządku otoczenia budynków zwłaszcza odśnieżanie dojść w okresie zimowym. 8. Alarmowanie odpowiednich służb w przypadku ujawnienia zagrożenia i branie czynnego udziału w zwalczaniu tego zagrożenia. 9. Codziennie, po opuszczeniu obiektu przez pracowników, sprawdzanie budynku w zakresie: a) Wyłączenia wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz urządzeń komputerowych) b) zamknięcia okien c) wygaszenia świateł d) innych nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenia mienia Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje umowa do SIWZ załącznik nr 2 2.3 Pracownicy ochrony winni posiadać odpowiednie kwalifikacje niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.4 Wykonawca musi posiadać patrol interwencyjny który zapewni wsparcie ochrony w obiekcie, czas dojazdu do obiektu ochranianego do 10 minut. 2.5.Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w niezależne środki łączności oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy 2.6. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory. 2.7. Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania powinien dokonać oględzin budynków i terenów objętych zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami związanymi z rodzajem prowadzonej działalności gospodarczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Własna grupa interwencyjna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2016
Dodano: 2016-06-06 - Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz ) budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej
Dodano: 2016-05-24 - Ochrona osób i mienia
Dodano: 2016-05-12 - Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy DNI KROSNA, SOBÓTKA, WIDOWISKO HISTORYCZNE 2016
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy MAJÓWKA 2016
Dodano: 2016-03-11 - USŁUGA OCHRONY MIENIA I OBIEKTÓW ORAZ ZEPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW I PERSONELU ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY PRZY UL. KRAKOWSKIEJ 91
Dodano: 2016-03-03 - Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych
Dodano: 2016-02-04