Przetargi.pl
DOWOZY WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 – OD STYCZNIA DO CZERWCA 2021 R.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl, www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 – OD STYCZNIA DO CZERWCA 2021 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu wraz z opieką uczniów z terenu gminy Lubin do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2020/2021 - od stycznia do czerwca 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dowozy wraz z opieką uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkola położonych na terenie Gminy Lubin w roku szkolnym 2020/2021 od stycznia do czerwca 2021 r. – rano i powrót, na podstawie biletów miesięcznych wydanych imiennie dla każdego ucznia przez Wykonawcę. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi – 556. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczniów w czasie trwania umowy. Zmiana liczby uczniów nie wymaga zmiany umowy. 2) Wykaz jednostek oświatowych, planowaną liczbę dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości do poszczególnych jednostek, godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 7 do SIWZ (szkoły podstawowe i przedszkole). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w szkołach objętych niniejszym zamówieniem. 3) Dowozy uczniów do jednostek oświatowych odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do jednostki oświatowej, jednak nie wcześniej niż 20 minut i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych, zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę. Rozkład jazdy powinien być opracowany tak, by czas dojazdu ucznia do szkoły był jak najkrótszy. W rozkładzie jazdy Wykonawca określi przystanki, na jakich uczniowie będą wsiadać do pojazdu (rano) i wysiadać z pojazdu (powrót). Przystanki powinny być usytuowane możliwie najbliżej szkoły, w miejscu umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów oraz w poszczególnych miejscowościach Gminy Lubin, z których dowożeni są uczniowie – wszystkie istniejące przystanki na trasie. 4) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy pojazdów oraz zapewni odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojazdach, dla wszystkich uczniów, na każdej trasie. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozów uczniów w połączeniu z przewozami regularnymi osób pod warunkiem, spełnienia wszystkich wymogów określonych w SIWZ. Pojazdy w czasie przewozu uczniów powinny być oznakowane oznaczeniami wymaganymi przepisami prawa. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy spełniający warunki określone w pkt 14) opisu przedmiotu zamówienia. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 60 minut od zaistnienia awarii. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia tego czasu do 30 minut. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zapewnienie pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu przewożącego uczniów na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ. 6) Wykonawca zapewni opiekę w czasie dowozów uczniów do jednostek oświatowych w każdym autobusie przez osoby pełnoletnie, przeszkolone w zakresie przepisów BHP, p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy, niekarane za czyny popełnione przeciwko dzieciom i nie figurujące w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz posiadające doświadczenie w opiece nad dziećmi. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dowożonych uczniów od momentu, kiedy uczeń wsiada do autobusu, do chwili opuszczenia przez ucznia autobusu przy jednostce oświatowej (rano) oraz od chwili kiedy uczeń wsiada do autobusu do chwili wyjścia z autobusu na przystanku w miejscowości swojego zamieszkania (powrót). 8) W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zapewni im opiekę i bezpieczeństwo do czasu podstawienia pojazdu zastępczego oraz w trakcie przejazdu tym pojazdem, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z tego pojazdu. 9) Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego, osobiście, telefonicznie, na piśmie lub e-mail o każdym przypadku opóźnienia w przewozach oraz o awariach pojazdu przewożącego uczniów. 10) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w czasie dowozów zawarty jest w Regulaminie dowozów, który stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy. 11) Wykonawca zapewni zamienne kursy wg potrzeb poszczególnych jednostek oświatowych w czasie przerw w nauce oraz w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, w okresie ferii na czas organizacji zajęć dodatkowych w szkołach, a także w przypadku zakończenia roku szkolnego 2020/2021, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. 12) Uczniowie w ramach posiadanego biletu, w szczególnie uzasadnionych sytuacjach, np. ze względu na udział w dodatkowych zajęciach szkolnych lub zmianę harmonogramu zajęć, będą mogli korzystać także z innych połączeń (o godzinie innej niż określona na bilecie ucznia) realizowanych przez Wykonawcę w ramach przewozów szkolnych, na trasie odpowiadającej trasie wystawionego biletu. W trakcie przewozu uczniowie mają obowiązek legitymować się biletami miesięcznymi oraz legitymacją szkolną. Wykonawca zapewni wszystkim przewożonym uczniom miejsca siedzące, a tabor (pojemność) dostosuje do ilości przewożonych uczniów. 13) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową, o której mowa we wzorze umowy. 14) Środki transportu, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania tymi pojazdami. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie dotyczące aktualnego ubezpieczenia OC i NNW pojazdów biorących udział w zamówieniu, o którym mowa we wzorze umowy. 15) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług przewozu przez kierowców posiadających wymagane przepisami kwalifikacje/uprawnienia i doświadczenie, gwarantujące bezpieczny przewóz uczniów, niekaranych za czyny popełnione przeciwko dzieciom i nie figurujących w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, posiadających doświadczenie w przewozie osób oraz charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą. 16) Do realizacji zadania Wykonawca zapewni bazę transportową zlokalizowaną na terenie Lubina bądź Gminy Lubin gwarantującą, w przypadku awarii lub innych zdarzeń, dojazd środka transportu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 3) opisu przedmiotu zamówienia. 17) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków uczniów i osób trzecich, powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 18) Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do korzystania z przystanków określonych w rozkładzie jazdy. 19) Pojazdy w czasie przewozu uczniów powinny być oznakowane oznaczeniami wymaganymi przepisami prawa – pojazd wykorzystywany do przewozów szkolnych oraz nazwę miejscowości do której realizowany jest przewóz. 20) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający lokalizację bazy. 21) W przypadku gdy ubezpieczenie określone w punktach 13) i 14) nie będzie obejmowało swoim zakresem całego okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ubezpieczenia. 2. Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia określa SIWZ, oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: wzór umowy, wykaz szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach