Przetargi.pl
DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do gimnazjów, szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkola położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina w roku szkolnym 2015/2016 - rano i powrót na podstawie biletów miesięcznych wydanych dla każdego ucznia przez Wykonawcę. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi - 675. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczniów w czasie trwania umowy, tj.: zmniejszenie do 10% planowanej liczby przewożonych uczniów. 2) Wykaz szkół objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych szkół, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 (szkoły podstawowe i przedszkole) i załącznik nr 2 (gimnazjum) do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem. 3) Dowozy uczniów do szkół objętych zamówieniem odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, jednak nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych, zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę i załączonym do oferty.Rozkład powinien być opracowany tak, by czas dojazdu ucznia do szkoły był jak najkrótszy W rozkładzie jazdy Wykonawca określi przystanki, na jakich uczniowie będą wsiadać do autobusu (rano) i wysiadać z autobusu (powrót). Przystanki powinny być usytuowane możliwie najbliżej szkoły, w miejscu umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów oraz w poszczególnych miejscowościach - wszystkie przystanki. Zmiany w rozkładzie jazdy i przystanków wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje (w razie potrzeb) zmiany przystanków, zmiany rozkładu jazdy oraz wprowadzenia do rozkładów jazdy dodatkowych miejscowości. Powyższe zmiany wprowadzone będą na piśmie pod rygorem nieważności. 4) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy pojazdów. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozów uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi pod warunkiem, spełnienia wszystkich wymogów określonych niniejszą SIWZ. Pojazdy w czasie przewozu uczniów powinny być oznakowane oznaczeniami wymaganymi przepisami prawa. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 45 minut. 6) Opiekunów nad uczniami w czasie dowozów zapewni Zamawiający. 7) Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunów. 8) Wykonawca zapewni kursy zamienne wg potrzeb poszczególnych szkół w czasie przerw w nauce oraz w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. 9) W ramach posiadanego biletu uczniowie będą mogli korzystać z innych połączeń na trasach obsługiwanych przez Wykonawcę (w przypadku gdy taka sytuacja zaistnieje). 10) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 11) Środki transportu, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania tymi pojazdami. 12) Do realizacji zadania Wykonawca zapewni bazę transportową zlokalizowaną na terenie Lubina bądź Gminy Lubin gwarantującą, w przypadku awarii lub innych zdarzeń, dojazd środka transportu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 3.1 ppkt 5). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający lokalizację tej bazy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 14 sierpnia 2015 r. do godz.10:00 w wysokości: 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony w pełnych minutach) do najdalej położonej miejscowości w razie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach