Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
- Data zamieszczenia: 2011-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
Księginice 14 14
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
REGON: 39043974200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2011 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina oraz oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkolu w roku szkolnym 2011/2012 - rano i powrót. Planowana liczba przewożonych (dziennie-w jedną stronę) uczniów wynosi - 888. Wykaz jednostek objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych jednostek, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem. Dowozy uczniów do jednostek objętych zamówieniem odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do jednostki, jednak nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych, zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę i załączonym do oferty. W rozkładzie jazdy Wykonawca określi przystanki na jakich uczniowie będą wsiadać do autobusu (rano) i wysiadać z autobusu (powrót). Przystanki powinny być usytuowane możliwie najbliżej szkoły, w miejscu umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. Zmiany w rozkładzie jazdy i przystanków wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym oraz formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje w razie potrzeb zmiany przystanków, zmiany rozkładu jazdy oraz wprowadzenia do rozkładów jazdy dodatkowych miejscowości. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone na piśmie w formie aneksu do umowy. Opiekę nad uczniami w czasie dowozów zapewni Zamawiający. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące w autobusie. Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładu jazdy autobusów. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozów uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie w roku szkolnym 2016/2017 uczniów do szkół .
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-18 - Transport uczniów zamieszkałych w Gminie Bystrzyca Kłodzka do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług transportu sanitarnego - nr sprawy: EA/23/2016
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06