Przetargi.pl
DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2011/2012

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
    REGON: 39043974200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowozy i opiekę uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Lubin do szkół w Lubinie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szklarach Górnych wraz z powrotem do domu w roku szkolnym 2011/2012. Planowana liczba przewożonych (dziennie w jedną stronę) uczniów wynosi - 10. Opiekun powinien sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz powinien doprowadzić ucznia do szkoły (rano i powrót). Planowane trasy: Trasa I Raszówka ------- Miłoradzice -------- Gogołowice ------- Miłosna ------ Lubin (Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa, II LO) - orientacyjna długość trasy - 28 km Trasa II Chróstnik ------ Krzeczyn Mały ------ Lubin (Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa) - orientacyjna długość trasy - 17 km Trasa III Szklary Górne ------- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych 51c - Lubin (Zespół Szkół Specjalnych) - orientacyjna długość trasy - 16 km Orientacyjna łączna dzienna liczba kilometrów dla wszystkich tras (rano i powrót) wynosi - 122 km Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem z końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy. Wykaz jednostek objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych jednostek, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający przewiduje, w razie potrzeb, zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone na piśmie w formie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na danych trasach. Dowozy uczniów do szkół odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, jednak nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych oraz zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę, będącym załącznikiem do oferty. Zmiany w rozkładzie jazdy wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym oraz formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące podczas przewozów. Pojazd wykonujący przewozy powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach